2011年11月18日 星期五

我第一次去西灣河 ~~~ 係游水過去的!!

update番渡海泳當天的事情先!


果朝6:45起身, 成晚瞓得唔好, 怕唔知醒. 怎知, 6:44醒了, 望住個鬧鐘等佢响, 佢到6:45都無响喎, 咁我以為佢會等6:45完成了就响, 到6:46都無响...咁即係點呢? 好彩我自己醒了!

7:30出門口, 8:00去到油塘, 有個好好朋友住响起點附近, 走落嚟話送我去, 仲帶了支檸茶比我, 真係好. 最後, 我叫佢帶我上會所去厠所, 同幫我塗太陽油. 其實塗太陽油, 唔咪想防晒, 係自我感覺有層厚厚太陽油, 可以等啲大腸杆菌入唔到皮膚. 話晒隻屎上最強的太陽油, 要用專用的落妝水去抹先甩.

跟住就入去放行李, 同登記, 再入去熱身, 好不容易等到可以準備落水.
 
一落水都幾凍, 但游多兩下就ok. 因為女子組無咁多人, 所以都唔駛响水等好耐, 就可以出發.
成個游水的過程, 都好迷惘. 其實未落水的時候, 已經同旁邊啲女子組爬欄杆, 睇下個turning point响邊, 知道下向咩方向游, 但都唔咪好清楚, 問啲工作人員, 又唔知喎. 咁就唯有向住男子組的方向去啦. 但游游下, 啲男子組都唔知去晒邊, 啲快既女子組又好快唔見晒...haha...其實我游得幾慢. 最後仲比船上啲人話我游離了方向, 叫我向前面游. 嘩...大佬, 前面即係邊度既, 你比個目標我得唔得? 問佢係咪即係藍色船, 佢就只係叫我向前游. 其實佢知唔知, 比浪衝兩下, 個人的方向係會轉了架? 個前面可能已經唔咪之前果個前面. 果一刻係我覺得最灰最辛苦的時候, 响茫茫維港中間, 感覺好無助. 後來又有一架船叫我向一架"等"船船尾去, 咁咪繼續游. 終於都見到turning point架船, 過了turning point, 就轉彎向鰂魚涌終點.
原本我係諗住可以主要游自由式, 但因為太大浪的關係, 同埋迷失方向, 最後全程主要游蛙式. 游到差不多終點, 好奇怪明明佢响我十二點方向, 已經keep住游蛙式, 可以keep住向前望, 游游下, 個finish位會走咗去我10點方向, 又要打斜游番過去, 我覺得我游咗好多冤枉水.
最後, 我估計我用了45mins游畢全程. 其實我係有帶計時錶, 不過好低能出發時唔記得按start, 我估大約游了5mins先按, 到終點係38分幾, , 所以我預係45mins.
上了水先激氣, 佢哋啲安排真係唔好. 一上水會比條大毛巾你 which is ok, 唔好凍親. 但跟住就一堆人塞住咗唔知做咩. 原來係要登記. 但佢得一個booth, 咁就幾百人响度等佢一個一個登記. 呢個時候, 水都無支, 大家游完咸水, 最想食啖水, 沖下個口. 我最佢哋有啲人應該都等成十五二十分鐘先登記完. 我因為問救護人員嘢, 所以打咗好多人尖...hahaha...咁我就好快登記了, 攞埋tee同拖鞋, 就去攞水飲. 跟住再去救護站沖眼, 因為隻右眼好"那".
然後去搵路走, 呢個時候就見到老公, 同埋响油塘送我一程既fd帶埋老公同我最鍾意的bb 都來為我打氣同接我. 好開心. 跟住攞番啲行李, 去沖身, 著好衫就走lu, 一齊去西灣河食個麥當當早餐. 然後回家大清洗.
對今個好有歷屎性的event, 有以下的感想同意見:
1. 最重要 ~ 呢個世界有好多顏色, 請大會唔好揀綠色做泳帽. 雖然唔咪比男子組帶, 但女子組都唔鍾意囉!
2. 路線指示唔清楚, 果架tuning point同finish的船, 可唔可以插多啲唔同color的旗, 同高啲, 等選手們可以睇得清楚啲呢? 成海都係插紅旗既船, 鬼知邊架係咩?
3. 上水後的安排. 可以的話先毛巾, 然後水. 登記的booth唔該整多兩三個, 大家都攰了, 仲要等咁耐, 係一件好辛苦既事.
4. 起點放行李都係一個問題, 一條超長的隊去放行李, 點解佢唔學渣馬咁分車分號碼呢?一條隊收晒又要再分, 點解唔分幾架車, 唔同號碼的人就唔同的車放, 咪仲好.
5. 放了行李, 即係無拖鞋著啦, keep住啲好吉的車路去起點. 原來係可以, 佢响臨落水位係有幾個箱可以比人放拖鞋. 又無人講.
6. 水質係ok既. 全程我只係遇到兩條繩, 同一個膠袋. 游完都無身痕. 不過上水後, 見到有個女子成個下巴都係一點點的污糟嘢, 唔知係乜. 咁我又抹下面, 又見毛巾上面真係有啲黑色污糟嘢. 唔...不過我到現在都唔知係咩嚟
最後, 如果以後每年都有, 我 ~~ 應該都唔會再游了. 因為 ~~ 其實都幾辛苦! 一次, 仲要係33年後復辦的第一屆我都參加了, 無憾啦!

P.S. 最後大會時間是40分23秒完成千八米的渡海泳,仲有名次添! 女子組第38名。女子組共136人參加。嘻…我覺得自己好勁!

沒有留言:

張貼留言