2012年2月9日 星期四

比240萬美金我???

今日收到一個很奇怪的電郵. 係一個叫lusee mark的人sent比我. 佢話佢係bank of Africa做的. 內容係話佢哋有一個720萬美金的存款, 存款人一家响一個空難中死晒, 叫我比我的bank details, 聯絡地址, 電話佢, 佢就會分30% 比我, 仲話當我收到啲錢既時候, 會嚟我既country visit 我.
呢個世界, 應該唔會有咁大隻青蛙隨晒跳囉. 就算佢全家死咗, 都總有啲親屬會承繼到筆錢囉, 就算無, 銀行應該會捐比慈善機構囉, 點會隨便send個email比個响地球另一邊又"無里啦間"的人呢.
睇完真係覺得好好笑, 跟手就delete咗了.

沒有留言:

張貼留言