2012年2月15日 星期三

情人節小餐

因為擒晚要上攝影堂, 所以星期一已經食了我哋的大餐.

但諗諗下, 應該都夠時間我煮個小餐, 情人節唔据下扒, 好似差啲嘢咁.

於是一放工便狂奔去taste買了兩塊日本和牛漢堡扒(之前試過好好味的, 大家可以買嚟試). 擒日taste多人到癲, 仲好多人拿著牛扒, 原來大家都喜歡自煮情人餐了. 排咗我起碼十分鐘, 便狂奔回家, 煮意粉, 切雜菇 (前日買的). 剛好老公回來, 便叫他跟我合作, 一齊煮. 好快, 就煮好了!
 
好味和牛漢堡扒配蠔油雜菌意粉
 
 
之於花花呢, 都有架! 我哋星期日去咗行花墟, 見啲花貴到發癲, 扎扎都千幾蚊, 慳番食到幾餐好飯啦! 所以就唔買扎好的花, 自己去揀了一扎我好like的黃色洋牡丹, 同一扎綠色的小菊花. 多謝$75, 老公比錢!
 
 

沒有留言:

張貼留言