2012年2月14日 星期二

我要美腿!!

自從三年開始跑步, 我條腿好似越來越粗, 粗到有啲boots係要好辛苦先拉得到拉摙. 超灰

前排見爽健出了纖腿襪, 一直心大心細好想買, 但又覺得好貴, 又怕無用, 仲睇新聞話有啲A貨會著到血管出事, 所以等咗好耐都唔敢買.


新年的時候, 趁特價兼用coupon响屈記買了夜晚著的夢之纖小腿襪, 都著了大半個月, 功效暫時未見, 但都有一定的保暖作用, 啱晒我呢啲夜晚腳凍到瞓唔到覺既人.


前排團購有得買爽健的魔幻纖腿襪, 上網再SEARCH 吓有無人試過有comment, 都見到有幾個幾好的comment, 就照買. 團購都幾抵$229有對纖腿襪, 出面買三佰幾蚊加, 仲加送對高踭鞋軟貼. 擒日去開銅鑼灣, 就上去攞, 今日開始著. 佢話適合長時間坐或企既人. 我呢啲長坐office既, 都啱啦! 按高度, 我買了大碼, 但都緊緊地, 哈...我真係幾肥. 之前有人話佢响萬記買了一款日本出的纖腿襪, 但佢話著到抽筋喎! 或者佢買咗A貨啩! 唔好以為係日本出就一定好先得, 爽健做足部保理咁多年, 我信佢多啲囉.
 

 
 

跑馬拉松前一星期, 响樓下的 SIM 記試了容祖兒代言的穴位按摩機, 同老公一致覺得好掂, 真係好鬼痛又好鬼爽. 但部嘢都4千幾蚊呀, 雖則24個月分期, 每個月都唔洗200蚊, 但都係停一停, 諗一諗.
最後馬拉松前一天, 決定去買, 以為會有貨, 等我第二天跑完馬拉松可以用...哈...無貨, 要等到星期二先有. 算啦, 都照買架啦! 上星期二攞了貨, 果晚就試機, 真係幾舒服, 我哋跑後痛, 星期三都無晒了!
個機有TONING 功能, 話可以去水腫, 令小腿出現番完美線條! YEAH!! 希望得啦! 我要美腿!!!


2014/07/17後記: 兩對襪已經唔知去咗邊. OSIM機仲用梗, 非常好用, 不是美腿, 而是每次跑完步按一按, 第二天是完全感覺不到我曾經跑了步(只限半馬以下, 全馬, 按完都仲係有痛, 但痛少兩日.) 

沒有留言:

張貼留言