2012年2月13日 星期一

遊 ~ 香港動植物公園


上星期睇新聞話動植物公園有一對龍鳳胎的婆羅洲猩猩出咗世
, 星期六開始比公眾睇. 咁啱星期六老公短週, 就建議去睇.
 
原來我老公係未去過動植物公園的, 而我, 應該都有廿幾年無去過, 無晒印象到成日以為個公園响置地後面. 原來佢係好近香港公園, 响禮賓府對面.
 
 
 
由於猩猩bb仲係好細, 所以每天只有兩段時間10-11am同埋2-3pm. 我哋2:30去到, 條龍長到無朋友. 不過secure叔叔話2:45先截龍, 所以都睇得到.
 
 
對猩猩bb好得意, 對眼好大, 男的好百厭, 女的就成日攬住個枕頭同被, 好似人咁. 不過人真係太多, 只係望一望, 影兩張相就要走, 讓比後面既人睇了.
 
 
睇完猩猩bb, 咁都行了呢個動植物公園啦! 原來以動物來說, 呢個公園, 只係得靈長類既動物囉! 唔好以為係動物園, 真係只有不同品動的靈長類動物架咋.
 
這是兩隻猩猩bb的媽媽.
 
兩度係有兩隻猩猩, 不斷响度叫, 好似狗咁叫,
好嘈. 跟住仲見有一隻疴屎同疴尿
有啲白胡鬚的猩猩
 
隻隻都瞓晒的黑白猩猩
連石椅子都係猩猩
 
 
如果鳥類都係動物, 咁呢動都有好多唔同種類既雀仔. 之後仲有幾種龜, 同埋爬蟲類. 就係咁嘞!
 





 
 
差啲忘記小花, 佢係幾歲大就開始响動植物公園住的豹, 一路住到死咗, 現在變了做標本
 
 
 
 
今日去公園前, 我哋先去中環, 去咗蘭芳園食lunch, 因為我從未諗過, 所以好想去諗. 結果都有啲失望! 一個公仔撈麵餐要$42, 仲要, 其實味道一般囉! 另外仲叫咗個豬扒包, 舊豬扒超細, 亦唔咪硬豬仔包. 澳門果啲好味好多倍. 唯一, 奶茶真係幾好飲囉!
 

 

沒有留言:

張貼留言