2012年2月6日 星期一

又完成一次馬拉松

昨天完成我第二次的馬拉松. 繼續都是跑半馬. 今年出賽前沒有上年練習那麼多, 仲要一連兩個假期, 鬼咁多節目, 又食鬼咁多嘢, 負重增加, 所以感覺跑得比上年辛苦. 記得上年朋友問我係咪西隧果段時辛苦, 上年都唔覺, 今年一出西隧就想死. 又不過, 上年係第一次, 所以成日行下又影下相, 今年我沿途一張相都無影, 仲要一口氣跑到西隧先第一次慢下來行咗一陣, 所以真係幾攰.

今年過西隧後, 上天橋的次數好像少了, 所以果段路感覺又比上年好.

我記得上年時間係2小時38. 今年因為練少咗, 都唔敢希望可以快過上年, 但因為上年跑得太唔專業, 今年決定專業番啲, 唔再影相同行, 所以又希望可以比上年快少少.

最後, 根據我手錶的計時, 我係大約2小時28分完成. 如無計錯, 足足快了10分鐘. 都算不錯!
 
跑完後, 面色超紅潤囉! 因為擒日都幾曬. 由尖沙咀往葵涌方面就曬背"隻", 轉了彎後就兜口兜面曬正面, 加埋跑咗兩個半鐘, 紅晒!
老公跟住就去維園等我, 但佢話搵唔到路入去, 所以係皇室堡出面, 都影咗幾張相. 跟住我衝線後就大獲, 我估銅鑼灣擒日除了車路塞, 電話網路都大塞車, 我起碼係要打10次先打得通一次, SMS又唔得, WHATSAPP又唔得, 搞好耐先會合到佢. 當然佢好想發脾氣. 但係發都無用, 唔咪我想. 結果就成晚話以後都唔會再去撞我衝線. 好唔開心. 我個FD 年年都去接佢老公衝線, 今年仲抱埋個兩個月大的囝囝去. 對住我老公, 灰爆.
 
好有趣在人哋的ALBUM找到自己, 佢中8點幾開始企响西隧門口一路影到1點, 仲好細心分類好. 咁啱我入西隧前MSG了我老公話佢知我入西隧, CHECK番個時段, 去番佢個ALBUM睇, 好快就搵到. 佢就正正是我响西隧入口對住佢 V 影相果個.
過兩日再多啲人POST相, 再搵下有無其他先.
下年仲跑唔跑? 唔咪好想再跑了, 真係好辛苦. 擒日下午同今日, 對腳唔知想點囉.
睇下年尾報名時的狀況先啦.

沒有留言:

張貼留言