2012年2月13日 星期一

奶奶的奇怪事

好耐無講過我奶奶了!
逢星期日, 奶奶的仔女, 即係我老公, 大姑奶同二姑奶都會回奶奶家食飯, 是多年的指定動作.
昨天, 大姑奶的小朋友好似話考試, 所以佢哋一家都唔返, 二姑奶又唔知咩事唔返, 所以得番我哋. 老公就同我講, 話奶奶提出可以去我哋果邊食, 出街食又好, 屋企食又好, 總之意思就係, 佢願意由葵興過嚟將軍澳啦! (註: 平時約佢去旺角尖沙咀佢都話遠的). OK, 咁佢既然肯咁遠過嚟, 我都唔會待薄佢既, 咪煮飯囉! 仲之前一晚煲落個湯, 煮了四餸一湯啦!
佢大約5:45到啦! 原本我以為早少少食, 老公又話唔好, 話七點幾食, 食到差不多7:55的時候, 都已經大家在飲湯, 呢個時候, 我奶奶話佢要8:00走. 我已經練習到唔比反應了, 但心諗, 點呀, 食完就走, 禮貌上唔咪好啱囉. 我唔咪EXPECT佢食飽要幫我執嘢, 幫我洗碗, 但既然你遠道而來要見佢個仔, 唔坐多陣? 最後, 我响度洗緊碗的時候, 老公就送佢落去塔車. 臨走仲要走過嚟好熱情咁啜咗我一啖! (註, 我係起晒雞皮, 我最怕我老公&媽媽以外的人對我過份熱情).
啜我一啖都無用啦! 做客人唔咪咁. 我媽媽成日到教, 去同屋企人食飯, 唔好咁遲到, 搞到一去到就開飯, 要早少少去, 同人傾下計先啱. 又唔好一食飽就走, 好似食完拍拍PAT PAT就走, 無禮貌. 但似乎佢哋屋企無呢個教育囉.

沒有留言:

張貼留言