2012年2月16日 星期四

第一次入馬場

擒晚, 公司用的酒店請我去佢哋的APPREICATION DINNER, 係馬場! 當日收到INVITATION, 雙眼發光, 我咁大個人, 未試過响賽馬日入馬場. 沙田馬場中間的彭福公園, 細過去過好多次, 跑馬地, 前幾年去過一次佈道會, 但係跑馬日入去真係未試過, 好興奮! (傻婆一名)

 
放工, 就同埋個同事搭的士去. 我哋入ENTRANCE B的快活看台. 酒店有同事企响度迎賓, 同派馬牌.
 
唓...我以為會係一個好靚的牌, 原來係紙牌.

上到去, COCKTAIL已經開始, 攞咗杯好酸的橙汁, 就出去平台睇馬場.

影番張全景先.
 
跟住見到有啲著住紅衫, 騎著白馬的白馬王子?
 出現....但唔知佢哋作用係咩.
然後開始見到有啲馬响所謂的"沙圈"行嚟行去,
應該係比人睇下隻馬的狀態.
 
本應想影下佢哋衝出閘既情況, 見佢哋仲响個閘前行來行去,
咪睇下其他嘢囉, 怎知, 好突然又好快就有鐘聲,
佢哋就出閘了, 影唔到. 咁唯有影衝線啦! 不過個衝線位都幾遠.
 
跑完第一場, 就見場裡閘附近的工作人員散晒, 仲見到呢班人
响度檢查個草地....十萬個不明白, 唔知佢哋去晒邊,
又以為好快會有第二場. 喔...原來係半個鐘先一場,
成晚只有8場比賽. 哈哈...等我仲以為係keep住咁跑. 仲有, 原來係跑一個圈咋!
見無嘢睇, 就返入大廳等食飯. 每張枱都有個彩票架, 亦有幾份馬既資料, 同埋一張tips, 我哋個廳亦有個投注counter. 我同事買了第二場. 明明tips係話12號, 佢係都話要買8號. 最後12號win咗, 8號跑第四, 佢買位置, 無得分.
 

 
跟住就開餐, 係自助餐. 每人有半隻龍蝦, 都幾好肉幾多膏(肥死), 跟住攞咗半打生蠔, 幾鮮幾肥幾咸. 此外仲有魚生, 同埋其他熟食. 味道都ok啦! 有一味辣子炒肉片, 認真辣喎! 最正係佢哋既蘋果無花果南北杏煲豬肺. 我飲咗三碗!! 最後飽到胃痛咁走
這就是我第一次入馬場食飯睇馬的經歷了! 今日終於知道, 原來要咁耐先有一場馬跑, 怪不得星期日啲賭馬叔叔响馬會玩咁耐. 又原來, 每隻馬每晚只係跑一場架咋! 8場, 每場12隻, 即係96隻不同既馬....唔...鬼認得邊隻係邊隻呢? 又原來, 馬師响一晚則騎好多唔同馬, 可以連續跑幾場都得. 又原來, 馬師的衫, 幾靚, 同埋佢哋都真係幾細粒. 又原來, 其實都好多人係第一次入馬場, 同埋唔識賽馬的玩(賭)法. 問咗好多同我一樣的問題, 好笑! 聽講佢有個聽有自助餐食, 唔駛member都可以book, 搵機會同老公入去玩下先.

沒有留言:

張貼留言