2012年4月10日 星期二

我平安回來了!

大家好呀! 我無穿無爛地返咗嚟, 架車都無穿無爛無花地還咗! 哈哈!!!
 
估唔到我既技術比我想像中好, 反而老公就提供了幾次驚喜場面!
 
又或者沖繩的交通真的很好, 很少左穿右插的車, 所以一路上, 其實都幾好揸. 幾次的山路, 都係我揸, 轉來轉去, 又上又落, 實在太過癮了! 有點愛上揸車!
 
GPS 我對佢又愛又狠.
愛, 係因為如果無咗佢, 我哋係無可能去到我哋想去既地方, 因為日本提供的地圖....我全部都想撕爛佢!
 
狠, 係因為佢只係識哋大地方, 我住的兩間酒店/民宿, 可能因為細, 兩次都比佢老點. 第一次點咗我哋早兩條街就轉咗入去, 去咗民居. 第二次, 直頭搵唔到. 落車問咗無數咁多人, 搞咗一個鐘先搵到間嘢, 差少少又過時, CHECK唔到IN. 又不過, 因為迷路, 我哋真係發覺日本人係勁HELPFUL! 有一個嬸嬸, 佢幫我哋打電話問. 有一個叔叔, 比埋佢張地圖我哋. 又兩個姐姐, 諗住帶我哋去, 有一個哥哥, 佢又畫又Print 地圖比我哋, 幾驚佢連手上的ipad都比埋我哋!
 
不過最後係想講比就要去沖繩既朋友知, 果邊天氣好凍, 絕對唔咪大家想像的陽光海灘, 起碼4月一定唔咪, 我哋兩男兩女共四人, 全程穿外套, 兩女仲係全程頸巾掛頸. 頭兩晚在北面, 直頭要開暖氣. 我原本以為可以游下水睇魚, 最後我連腳都無掂過咸水囉! 我相信要去沖繩遊水, 6-9月會好一點.

沒有留言:

張貼留言