2012年4月25日 星期三

半夜的火警演習

前晚, 我家大廈舉行了一年一次的凌晨火警演習 OR 警鐘測試, 仲要有兩轉, 一轉3am, 一轉5am.


我...嬲爆!


我唔易入睡, 最後碌咗一個鐘先瞓得番.


擒晚回家, 唔見大廈有通告解釋事件, 頭先我就打去管理處, 佢話今日先會有公司嚟檢查. 佢話有可能係潮濕影响.


如果唔咪女人聽電話, 我真係想小爆佢.


我娘家住沙田, 都係一個出名潮濕地區, 住咗廿年都無試過誤鳴. 我知將軍澳係濕, 但上個月最濕果兩三個星期做咩又唔誤鳴呀? 濕到壞左所以叫都唔識叫?? 咪玩我啦! 成個將軍澳咁多屋苑, 我既屋苑亦有三座, 做咩其餘既大廈又唔會誤鳴, 只係我果幢會呀? 我幢大廈特別潮濕? 咸濕老多都仲有可能啦! 仲要一年一次? 前晚都唔咪咁潮濕啫, 起碼等lift大堂無水珠先啦! 真係咪玩我囉! 佢成日咁半夜响, 真係好危險. 其實前晚, 我哋被警鐘吵醒, 第一時間唔咪諗要走, 而係打電話落去問係咪誤鳴, 有無火燭. 經過上年果次我哋既走火警已經降低咗, 今年又嚟, 將來有事, 真係做硬燒豬囉.


最後, 我擒日全天處於眼瞓狀態, 今日尚未回復.


我想問大家, 知唔知呢, 如果火警鐘响, 係咪會全幢的都會一齊响? 因為我個單位正正响警鐘隔離, 大聲到我哋係咩都聽唔到, 唔知其他樓層有無响. 又如果係誤鳴, 係咪就只會得一層响?

沒有留言:

張貼留言