2012年4月2日 星期一

明天出發去沖繩 ~ 沖呀沖!!

明天便出發去呢個plan咗幾個月的沖繩自駕遊.
先講番個故仔, 呢個自駕遊係由我老公既一pair朋友撩起的. 重點是, 佢哋兩個係無車牌, 只得我同老公有車牌. 我個車牌是响美國考回來的, 返來香港6年, 只揸過兩次咁大把. 而我老公, 個牌有咗就十年, 最近揸果次係08年去北海渡, 揸咗5分鐘. 咁既然無牌的都咁夠胆撩我哋自駕遊, 無理由我哋唔去架嘛. 就係咁...呢個行程就定下來了.
擒晚, 有個好好既朋友借咗架車 (仲要係BENZ) 比我哋練習, 因為太耐無揸車, 想攞番個感覺. 而我亦係第一次感受我老公既揸車技術. um...... 我希望擒晚佢只係緊張, 同埋因為車主既路線指示唔清淅, 希望佢去到會好少少. 如果唔, 看來成個trip我都要做柴可夫了!
擒晚揸完, 我都覺得我可以應付既.
預告一下行程先:
一落機, 我哋就會北上, 途經美國村, 逛一逛, 便繼續北上去我哋既旅行車酒店.
第二天將會係重點遊全球數一數二大的沖繩美之海水族館
第三天將會去菠蘿園, 苦瓜園, 一路沿風光秀麗的58號公路南下, 途經萬座毛. 如果天氣許可, 我希望可以落水
第四天會去沖澠世界文化王國, 琉璃主題園, 首里城公園, 順便掃墓 <玉陵>, 之後狂逛國際通
第五天會去一早牧志公設巿場食魚生做早餐, 跟住去舊海軍司令部壕, 日本國定公園, 都係掃墓. 晚上還車, 再逛國際通, 或者商場
第六天依然都係國際通最後沖廁. 15:20就飛回香港LUUUU
剩番一天公眾假期, 好好休息!
好啦! 希望呢一篇唔咪我最後一篇blog, 希望我仲可以回來同大家傾計! XDDDDDD

沒有留言:

張貼留言