2012年4月13日 星期五

沖繩大胆自駕遊 ~ DAY 1

April 3, 2012 (Tuesday)


我哋搭11點幾飛機直抵沖繩那霸機場.


飛機餐有豆腐花, 真搞鬼. 櫻花味冷麵亦有點特別.


經一眾好友提醒, 我星期日晚就online check-in, 霸番個前位 ~ 第9行, 免得過關有排等.

的確, 我哋好快就過好關, 攞埋行李.


不過, 因為我哋租車, 仲要係租好多人租的OTS, 同機都有啲人都係租OTS, 所以要等埋一齊先走得, 所以都响機場呆了一會. 沖繩每天得好少國際機抵達, 所以International Terminal果邊, 真係好細, 只有一間小店. 而呢間小店, 亦將會係最後衝刺買手信的小店, 因為走的時候, 入了閘, 就只有兩間賣酒的duty free....晒鬼氣. 同响東京機場果條血路, 係天同地囉.
 
International Terminal, 咪就係咁大囉!




 
已經見到好多shisa了, 連欄路的, 都是shisa, 可愛哩!!
 

 
OTS店, 好快好易就比到錢, 攞車, 裡邊好多工作人員都識國語. 勁!
 
 
呢架就係我哋架車, NISSEN的, 幾寬落. 出發.
 
第一站美國村. 有摩天輪做landmark, 一見到佢就知道到咗. 呢個美國村其實唔咪好似美國. 我估係因為佢好近美軍基地, 有好多美軍聚集, 又有啲有美國色彩的店鋪, 所以先叫美國村.
 

沖繩第一餐的晚餐! 一般啦! 無咩特別comments



 
 
我哋唔知頭唔知路, 泊了架車去一間專買家品園藝的鋪頭的停車場, 限定8pm要走. 怎知, 我唔記得較錶, 成日覺得仲有時間. 到如夢初醒時, 已經7:55pm, 即棄餐攞車. 其實都真係時候要走, 因為我哋10pm要去到北邊名護的resort check in. 車程都要1.5小時, 仲要搵路呢, 所以就即刻飛車北上. 飛車呢家嘢, 當然係由我嚟做啦. 80km的highway, 我長時間開90km....
差不多到的時候, 就被GPS耍了一下, 點了我哋入民居, 拿拿聲掉頭, 再去便利店問人. 好彩, 趕得切, 9:50pm, 佢一見我就去, 就叫得出我個名, 可想而知佢真係等咗我好耐. 跟住佢就收工了.
第一間我哋住一間叫Banian Resort. 佢既特色係, 每一間房, 其實都係一架旅行車. 歐美好流行, 啲人揸住架入面咩都有的旅行車去旅行的.
 


 
Resort的外面, 就要第二天先有.
 
呢一晚, 係最凍既一晚, 我一入去, 見有個heater, 即刻開. 我同老公的房, 但少了張厚毯, 全晚凍到瞓唔到. 好慘.

沒有留言:

張貼留言