2012年4月23日 星期一

生日週

上星期, 除了個天氣影响了我的心情外, 其實今年的生日週都過得幾開心.

先由星期日開始 (15/4), 奶奶一家齊晒人同我食飯, 雖然只是响奶奶家樓下的酒樓食, 但都開心既, 佢哋係好錫我既. 而當晚亦有件好好笑既事情發生. 9個人的晚餐, 佢比張萬七既單我哋. 利害既係, 間酒樓憑咩覺得自己值收咁貴呢? 我哋無食鮑參翅肚喎! 原來....有萬四蚊出自246碟金銀蛋莧菜. 好嘢, 9個人食246碟, 平均每人要食27.3碟. 比我, 應該要食一個月先食得晒囉.

 
(16/4), 老公的一班朋友仔同我食飯, 其實已經定期會出嚟食飯, 都已經成為common friends了. 開心佢哋都會同我慶生, 即係, 我再唔咪我老公既附屬品了. 呢晚, 去咗時代廣場的鍾菜, 無我想像中和聽聞中的好味, 不過亦都有開心事, 就係老公為我預備了一個好驚喜蛋糕, 係我最鍾意既大口仔.
 
 
 
(17/4) 我自己教會的一班朋友同我食飯, 去咗旺角泉章居. 如常level, 不過不失. 今晚無齊人, 因為有一個溝通出錯, 所以嚟唔到, 一個有事做, 但之後出來同我哋去糖水, 有一個要湊仔. 其實湊仔呢個, 都係因為應我要求. 生日大晒嘛! 我想今次的生日飯, 大家可以輕輕鬆鬆, 唔駛比bb搞住, 可以開開心心咁狂傾狂笑. 結果就要犧牲其中一個, 留佢响家裡湊仔, 阿老婆代表出席. 呢晚都有蛋糕, 係一個雜錦蛋糕. 大家咩味都可以試下咁囉.
 
 
 
(18/4) 正日. 原本係打算去海洋公園的. 可惜, 由上星期開始一路check天氣, 一路都話有雨, 仲要係有雷雨果隻. 到星期一check都仲係話有雨. 三年前的生日, 已經領教過一次雨中海洋公園, 實在唔想再嚟. 結果無請假去, 返工算吧! 豈有此佢...最後一整日都無落雨囉....我唔敢話個天唔鍾意我, 因為天父好錫我的.....
晚上老公帶我去尖咀一間都幾地道的日本料理, 獨吞了一碟魚生(老公唔食生嘢), 同埋叫了好多我未試過又好想試既. 飽到想死. 不過好開心.
 
 
 
(19/4) 今日終於可以休息下. 晚上同老公去旺角出電話, 晚飯食了湯飯, 清清個肚. 不過lunch就有同事請了我去食日本嘢, 又係好好味! 呢個同事真係好, 其實公司無人知我生日, 不過昨天奶奶打電話來, 個同事聽到我既對話, 就估到我生日. 原本佢可以扮聽唔到既, 所以佢真係好好囉.
 
(20/4) 今日又到老公另一班fd同我食飯. 其實呢一餐有少少係忟衫尾, 因為呢group裡有一個係28號生日, 所以咪順便囉! 話晒, 佢哋生日飯, 我都好恒常出席, 道理上, 我生日請反我, 都應該. 不過...响呢班fd裡, 我依然覺得自己係老公既附屬品. 即係, 呢班fd, 唔會同我有聯絡, 佢哋既whatsapp group係唔會加埋我, 有咩都係我老公轉達. 但之前果班, 我就可以直接同佢哋聯絡, 响whatsapp一齊吹水. 轉達好煩的, 好似今日, 原來約了7:00, 我以為係7:30, 結果我選了搭選巴, 一搭兩小時, 8:00先到. 如果我一早知係約7:00, 我會選搭地鐵. 唉.....
今餐去咗美孚baby blue食. 佢啲藍青口係超好味.
 
 
 
 
最後, 係咪奇怪點解我自己家人無同我慶祝, 其實佢哋早於3月22日 (農曆三月初一)已經同我慶咗. 仲有個超好味既蛋糕添. 不過我媽媽真係無乜心肝, 我新曆正日電話都無個....反而奶奶有囉.
 
 
 
生日週後, 都應該要開始節食了.

沒有留言:

張貼留言