2012年4月19日 星期四

昨天生日, 今朝一早去警察局

真夠玩嘢囉!
話說我衣家住既地住係奶奶既, 我哋未結婚入嚟住, 佢哋租咗比人. 上手租客, 賤人一名, 又養狗養到比人投訴, 又欠有線定香港寬頻錢, 搞到我哋申請唔到. 2年前裝修時, 仲有人上門追數, 入住後亦試過有個阿差在管理員陪同下上嚟搵人(呢件係一件起低能事喎!). 跟住都靜止咗年幾無事, 只係間中都仲收到啲電話公司, 電視公司的信, 寄比唔咪我兩公婆名既人. 咁我咪寫無此人, 打回頭囉.
上星期六, 收到封無回郵地址既信, 裡面有一張A4的白紙, 大大隻用電腦打Ng Man Yi 速聯莫先生 5xxxxxxx.
咁我老公就加133打去搵呢個莫先生, 話我哋呢度無呢個吳小姐. 佢話呢個吳小姐用呢個地址借了錢, 欠債梗要還錢. 跟住仲叫我老公send啲咩住址證明定咩比佢. 我哋心裡"你都低能. 你借錢比人, 唔咪應該係你check好借錢人既住址先咩? 做咩係我證明?" 咁以為無嘢啦!
擒晚回家, 在鐵閘同大門中間, 又見到呢張"Ng Man Yi 速聯莫先生 5xxxxxxx"的紙喎! 上埋嚟添, 想點呀!
於是今朝咪去備案囉!
不過警察話, 呢個階段佢哋做唔到啲咩喎, 因為得個電話, 無公司名, 好難跟. 佢話如果再收到啲正式啲既追數信, 即係有回郵, 有電話號碼果啲, 就再攞去比佢, 佢哋就可以follow up. 阿madam又好無奈話, 依家警權好細, 好多嘢都做唔到 叫我哋小心出入, 如果有人上門, 唔駛同佢講嘢, 直接call 999搵警察上嚟就得喎!
其實我哋巿民都真係無咩保障. 睇啲廣告, 又話不用入息證明, 又話不用住址證明, 兩分鐘錢就可以到手, 點呀?! 咁我是但報個地址去借錢, 唔還, 你都搵我唔到啦?! 係咪咁話先. 但係我依家就比人用咗我個地址去借錢囉, 又比人騷擾, 咁又點先?!
真係好鬼討厭. 希望唔好有事發生啦.

沒有留言:

張貼留言