2012年7月13日 星期五

黑仔黑仔

哈哈...好想學大家打幾行黑仔. 但美佛無教我個trick, 所以都係唔打了.


呢排真係黑仔都爆.

第一黑

最黑的莫過於換7仔的麥o麥公仔.

直至目前為止, 我共抽了: 兩個校長, 三個miss chan同三個麥o麥.

十個角色, keep住係咁抽呢三個. 想點??????

我已經在不同的7仔抽, 都係得呢三隻. 係咪玩嘢.

我最想換的輝輝....well...買的. 一早叫老公買. 如果等我抽, 下世都抽唔到.

都好, 呢個世界有tradeduck, 已經將兩個麥o麥換了麥兜同菇時

兩個校長同一個miss chan已經比同事領養

現在仲有兩個miss chan等候發落


第二黑

星期三老闆叫我訂今日枱, 12位, 同個澳洲同事lunch. 我都有份

訂了樓下八月芳

以為好lucky咁易就訂到(平時一向要一星期前book)

今日12:30落到去, 竟然無我既booking

頂, 12人, 12:30, 你叫我去邊

後來等咗15mins, 佢變大張枱比我才有位坐

同老闆一齊, 要佢等, 仲要一班同事一齊等, 壓力好大架嘛!

點會咁都可以無咗架. 激死


第三黑

星期三, 開team meeting. 老闆既老闆都會present, 由美國打入, 仲要有net conference睇slide

9:15開始. 我已經8:30返到公司. 9:45入meeting room set機

怎知點都駁唔到去個電視度...

見receptionist回來了, 便叫她入來幫手. 佢話個個一插就得 點解我唔咪既?

跟住call facilities個女仔, 又係唔知. 唔知邊個channel 咁邊個知?

(唔好叫我問IT, 一年前試過, 佢話呢啲嘢唔關佢事, 係facilities的)

最後要出動portable project, 但project出來好濛, 唔靚囉.

我老闆黑晒面.

唉...都係我唔好, 其實我之前一天應該去試機. 做少咗.


成個星期keep住眼瞓, 我已經每天都11:00左右就走去瞓, 返到屋企基本上咩都唔做, 沖完涼就瞓, 瞓到7:30, 都有8個半鐘啦. 但每日都依然眼瞓, 係眼瞓到狂打喊露, 仲腦癲呆. 發生咩事? 烏雲蓋頂壓到個人又黑又濛?


我要正能量啊!!!!!

沒有留言:

張貼留言