2012年7月24日 星期二

十號風球的矛盾

呢個慢條斯理的風, 竟然可以打到十號風, 真係估佢唔到!

公司一路都好多人期望快啲掛8號, 又或者暗罵天文台成鬼日考慮考慮又考慮

其實果一刻我諗

無錯, 打風我哋可以早放, 可以多一天半日假

但其實有好多人會受苦

次次打風, 心裡都有呢個矛盾感


最後4:30 離開公司, 地鐵超多人, 不過因為近, 我都好快返到屋企.

出了地鐵, 無咩雨, 細到可以唔開遮

但去到樓下一個位, 果個位一向都好當風, 我企咗一陣, 因為果個位實在太大風

最後見細少少, 即刻遮都唔開衝過去, 爛咗把遮就唔好啦!


好醒咁响lunch time走咗去買餸, 所以唔洗去街巿同人迫同人爭

擒晚食冬瓜粒湯飯


都預計今日起碼都應該有半天假, 瞓到9點幾起身

落咗風, 食個早/午餐便出門

嘩....樓下好多樹都倒了, 大的小的都有, 係連根拔起果隻

好可憐的樹. 唔知道係會成棵移番正, 定係要斬咗佢哋呢?

我希望可以移番正繼續種


再行, 見到更加多樹倒了, 成條單車徑封了

連我返工條路都檔住了
 


越過一棵倒樹, 後面又有另一棵倒了, 大家都要"捐"過去
 
 
所以其實更加唔想再打風, 破壞實在太大了.

沒有留言:

張貼留言