2012年7月26日 星期四

小丙的故事

我細個的時候, 聽過呢個故事, 唔知大家有無聽過


話說有一天, 小丙家裡發生失竊, 佢懷疑係隔離新搬來的丁仔偷的

但苦無証據, 無辦法捉他

自此, 小丙每次見到丁仔, 都總覺得佢鼠頭鼠眼, 古古惑惑的

丁仔做任何動力, 小丙都覺得他又在偷東西

連丁仔一句"早晨", 小丙都覺得是有古惑的

總之, 小丙就是見丁仔後面就已經憎埋前面


後來, 有一天, 小丙在家找回了他不見了的東西, 才知道原來不是丁仔偷的

自那天, 小丙忽然覺得丁仔原來是好靚仔的

每一個早晨, 都充滿親切感

亦覺得丁仔是好樂於幫人

甚至覺得丁仔頭上有光環添!


無啦啦講呢個故事, 其實是我一直都會提醒自己, 不要做小丙! 我相信每一個人都會對某一些人有偏見, 從而那人每作一件事或每說一句說話, 都會相當黑人憎. 亦都有可能自己是丁仔, 被一些人誤會, 我每作一件事或說一句話, 都黑人憎

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

當我是小丙, 傳道人是丁仔

我教會有一個傳道人, 初初他來試講的時候, 我是覺得他不錯, 心想教會終於有番個青年一點的傳道人

他入職後, 被派到牧養我的團契

但不知怎地, 他越來越黑我憎

到現在, 基本上他每做一件事, 每說一句說話, 我都不鍾意

最近有一件事, 我入院那兩天, 竟然被我在浸會撞到他, 他帶老婆去覆診

第二天, 我在公司收到他whatsapp, 問我點?

我好快地亦禮貌地說沒事, 多謝關心. 亦順帶問候他太太

然後....他便像失消一樣, 沒有再回覆, 一直都無再回覆

我覺得很奇, 我其實真的一收到便立即回覆, 沒理由他看不到

跟住, 我腦子便不停在想: 扮關心, 然後又可以回教會同人講 "我果日撞到阿x, 佢點點點點..."

做到好像很關心弟兄姊妹咁....

更奇的事, 相隔一個月, 在教會見到他, 他問我有無用whatsapp ???????!!!!!!??????!!!!!

我冷冷地答: "有, 果次覆了你, 不過你無再回覆" 然後便推門去廁所

很奇怪很奇怪的人

但其實轉念一諗, 他可能真係出於關心, 可能睇完我個回覆便被人召了去做其他事, 所以沒留意我已回覆


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

當我是小丙, 奶奶是丁仔

到現在, 我都仲未好理解奶奶, 而我心裡的小丙亦越來越大

奶奶所做的一切, 我都看不順眼

有天她跟我說去東歐要帶好多環保袋, 那邊買東西沒袋供應

我冷冷一句: " 我都無諗住買嘢" <===真係好衰, 一盆冷水

又有天, 我話我家裡仲有湯未飲晒

她說: "隔夜湯唔好, 有害, 好多人都係咁講"

我無反應, 但心裡是 "好討厭好討厭, 十萬個討厭...點呀? 有啲湯水比你個仔飲, 都要阿支阿左, 兩個人煲湯, 實會有多, 飲唔晒倒晒去嗎?"

昨晚, 她跟我老公講她已唱了2000歐羅, 我條神經又立刻有反射:"點呀? 佢一齊去已經搞到我成個旅行mood無晒, 仲連我最愛玩的check 滙率玩唱錢都奪去. 我唔洗佢幫呀? 我有手有腳, 有工作能力, 佢做咩成日要幫我哋? 我哋係無錢去旅行的, 我哋係唔會去, 係儲好錢先會去, 我哋唔咪無能, 唔洗一個退休人事去幫我, 我覺得佢看得我哋好無用, 我好唔鍾意, 好討厭好討厭.....一百萬個討厭!!

仲有好多好多.....

但轉念再想, 其實我奶奶係好錫佢個仔, 好錫佢啲仔女, 所以從來預備好一切比佢啲仔女, 可以講, 佢所做的, 都係出於好心 (只是很多時好心做壞事啫)


我諗我仲需要很多時間去接受呢兩個丁仔!

沒有留言:

張貼留言