2012年7月17日 星期二

我想打爆條友~續集

上回死都唔肯坐Qantas的同事, 終於嚟咗香港, 最後佢係搭cathay囉.
其實佢係咪一心想搭cathay, 又扮到想同公司慳寧願轉機兼econ class, 都話要星航呢? 然後博星航無位就去搭cathay呢? anyways, 最後出了機票, 以為可以鬆一口氣.
sorry囉, 上星期五都仲繼續玩嘢. book了北角一間酒店比佢, 個rate超好, 同埋房都係全新裝修的, 今年我哋都有好多同事住過, 一直都無聽到投訴.
個煩婆, 竟然問我可唔可以轉去怡東, 因為佢會做到好夜, 北角果間離地鐵太遠(其實只係5-10mins).
好 ~ 盡心工作既我, 都會幫佢check. 但怡東無corporate房, 最平比到我的房係$1750果隻, 貴北角果個一倍囉! 跟住煩婆就話可唔可以waitlist. OK, 咪wait比佢囉. 不過我可以好肯定, 到佢走都唔會有房比到佢.
擒日見到佢, 佢投訴間房污糟, 話有啲唔知血漬定朱古力漬 <== 北角果間酒店, 唔咪五星都有四星, 我真係唔信囉!
又話無比twins bedroom佢, 因為佢有個朋友跟佢一齊來, stay一齊 <== well, 大家明唔明點解佢要轉去cwb?
ok, 我咪同sales講, 轉比佢囉! <== 最後sale係轉了twins double比佢, 即係兩張double size的床, 全酒店只得兩間呢隻房.
今日回來就話毛巾有煙味 <== 我去咁多旅行, 好屎的大陸酒店, 都唔會毛巾有煙味囉!
仲有話出面嘈喎! <== 無法喎, 我哋滿佈強國人, 我亦深信怡東有更多強國人囉!
ok...我都再同sales講. 不過係叫sales check下煩婆擒晚係咪真係有投訴, 定係只係扮可憐等我轉酒店比佢.
佢呀, 扮到個樣好似好攰, 仲認錯我係另一個同事添呀...因為擒晚瞓唔到喎! <== 唔知係同個fd玩到無瞓, 定係真係瞓唔到呢?
繼續想打爆佢!

沒有留言:

張貼留言