2012年7月16日 星期一

婆婆手術成功

前排婆婆痾血, 去了兩次威院, 一係就話佢胃潰瘍, 一係就話佢痔瘡

最後去了仁安, 就話佢直腸有個3cm (好大 ) 瘤, 惡性的

但因為婆婆一向有高血壓, 响比唔比婆婆做手術呢個題目, 都有好多意見

最後响3號開咗個家庭大會, 响香港的家庭成員都出席

咁當然唔到我做孫呢一輩出聲

但其實果日婆婆既情況, 其實都仲未好清楚

例如有無擴散? 婆婆的心臟適合做手術嗎?

傾...其實都唔會有結果.


好快咁, 安排婆婆照PET scan, 知道無擴散

跟住又搵幾個醫生check了她的心臟ok

跟住好快就安排了上星期五入院, 星期六做手術

話因為個瘤好近缸門位, 所以可以用微創响肚開三個小洞, 只需大約一小時


星期六下午, 同老公, 媽媽一齊去醫院睇婆婆

跟住有兩個表弟, 同舅母都來了

四點鐘, 婆婆瞓醒, 要換衫預備去做手術

婆婆精神幾好, 仲同我哋講佢去掘鑽石, 笑死我!


好快, 啲姑娘, 嬸嬸就來推她落手術室

臨入去, 我走去婆婆身邊叫佢唔駛驚, 祈禱就ok了, 明天再見.

我第一次看著親人被推入手術室

婆婆臨入手術室前, 仲擰轉個頭來望實我哋.

我果一刻突然諗...好怕呢一眼就係最後一眼

我諗婆婆果一刻都係一心想望住我哋, 所以先擰過來.


跟住我哋就走, 回望阿姨(佢專登從美國回來, 陪了婆婆兩個星期, 呢幾日仲會响醫院陪婆婆瞓), 阿姨喊喎! 搞到我都眼濕濕. 只好拍拍佢膊頭, 叫佢唔駛擔心

跟住我同老公有嘢做, 就走咗, 跟住媽媽就嚟等婆婆做完手術


嘩...一搞, 最後成8:30都仲未打比我話手術完成, 幾鬼擔心

後來, 好似8:45, 終於完成.

原來話佢痾唔清腸入面既嘢, 所以响入面進行了清腸工作


擒日, 我再去睇婆婆, 個樣有啲腫, 有啲攰, 但都清醒, 對答如流


感謝神, 婆婆的手術成功了! 希望神比佢再活多幾年(佢今年都88了), 可以睇多幾個孫結婚生仔!

沒有留言:

張貼留言