2012年7月3日 星期二

風和日麗的三(兩)天

正如KB所形容, 呢個8號風真係好似幻覺一樣.

星期五晚返屋企, 响樓下大風到幾乎行唔到, 第二天一覺醒來陽光普照


星期六, 正想落樓食早餐, 哈 ~~ 落雨喎!

走番入屋換到水鞋, 落到樓, 雨又停了. 玩嘢!

食完早餐, 去咗TKO醫院轉科門診登記排期

第一次去TKO醫院, 又正如KB所講, 果然後人少服務好, 乾淨又舒服 <=== 撞鬼, 去醫院去得咁鬼開心

唔駛10mins, 就搞掂!

正呀....排到2013年9月23日....死咗都未排到呀!


跟住番屋企如常的週六節目, 吸塵, 拖地同洗衫!

等老公電話到就出佐敦食飯同去香港體檢做一個check up, 然後再漫遊兩小時, 再去旺角同朋友食韓燒

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

星期日, 落樓下教會崇拜, 跟住帶兩隻龜入大圍睇醫生

唉....小龜(新買的, 養了十幾日), 原來過瘦, 又有貧血, 呢個星期唔食嘢, 又無心機, 可能有腸胃炎

醫生同佢打了支維他命針, 同比了罐唔知咩粉, 話每日浸三次, boot up番佢啲energy

浸了一日, 今朝終於食嘢了

至於大龜, 其實無咩, 食得痾得, 不過又係無咩心機, 又成十年無check過, 咪又幫佢check下

哎吔....有肺炎, 同埋佢哋血有啲指數有問題. 又要打針, 仲要打五支, 老公負責.

我唔得...果日見醫生教老公打針, 比龜龜咬咗一下, 嚇鬼死我, 仲大叫嚇親醫生..XDDDD

其間龜龜驗身, 我哋就去咗探我外婆(住大圍).

唉...我婆婆前排入院, 最後發現佢直腸有粒3cm的瘤

唉...惡性的. 婆婆好似有87, 88歲了. 只想老人家唔駛受咁多苦.

接番龜龜們後, 便去奶奶家dinner.....

估唔到, 佢哋家連七一都要慶祝. 今晚齊人之餘, 仲好多餸, 仲要影相

慶祝梁振英就職? 定係回歸十五年? 我又真係唔知佢哋家咁愛國咁親中喎XDDDDDD

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

星期一, 去行山, 由東涌行到大澳, 全程約10km. 共行了約4小時

腳 跛

不過好開心, 可以响咁好天氣郊遊吓, 係我恨咗好耐既事情!
 
呢段路其實唔錯, 8成時間响樹林裡,
間中見到海, 亦經過幾條村, 可以keep住買可樂飲

好大的蜘蛛, 沿途見到三隻
行咗大半都仲見到機場. 原來我哋個機場咁大大大大....真係失覺晒!


 

沒有留言:

張貼留言