2013年12月31日 星期二

我的2013

2013又到了最後一日, 今年真係覺超快喎! 其實係咪人越大, 就越覺得日子過得快呢? 我堅覺得係一年比一年快!
見電視又開始做回顧, 我又諗下今年做過咩? 原來都叫做有兩件大事.
第一件: 年初無啦啦買咗樓, 做咗業主, 開始供樓既生活....唉....都感恩既, 同奶奶住近了, 沒有想像中既驚嚇和煩擾.
第二件: 完成了人生第一次馬拉松, 是全馬, 42.195公里呀!!!!! 亦係第一次去外地跑添喎!! 之前跑過三次半馬, 都係死下死下咁完成, 一直覺得自己係無可能完成全馬. 但係, 真係唔好講無可能, 只要去做去試, 就有可能.
其他小事....
今年都去了三次旅行喎! 唔計澳門果啲.
4月去了韓國跑馬拉松, 是第一次去韓國㖿! 感覺麻麻, 可能因為係南部的釜山, 無咁大城巿, 識英文國語的人唔多, 完全雞同鴨講, 好迷失.
7月又去韓國 (我同人講我去覆診呀, XDD) , 同媽媽去, 去首爾. 感覺好得多, 所有店的人都識國語, 溝通完全無問題, 多嘢行多嘢食多嘢買, 完全係一個好啱女士們去瘋癲既一個地方, 要再去!!
8月去墾丁, 掉低老公同三個FD去, 絕對係開心!!
身體OK, 無大病過, 亦無乜小病. 一向身體都唔差, 近年多跑步身體更好, 連傷風感冒都無. 感恩感恩!
感情, 哈....同老公係嘈多咗既. 佢今年壓力大咗, 要供樓之餘, 亦轉了工, 一份唔咪好熟行既工, 所以更大壓力. 然後又任性地養多了一隻過度活躍既貓 (即係我哋有兩只貓), 有中度潔癖既老公對住過度活躍搞亂檔既貓, 大家應該想像到會發生咩事....結果咪搵我嚟鬧囉! 點解? 無得解架! 只係覺得佢開始有情緒病, 有少少燥"屈", 同一向都有既強迫症. 我諗係時間要同佢去睇醫生了. 唉.....香港又多一個因壓力做成的精神病人了.
2013算是平平穩穩的過渡了, 身邊人亦健健康康整整齊齊的. 人要有盼望既, 所以都希望2014 繼續平穩過渡, 身邊人繼續健健康康整整齊齊.
今日放2:00, 祝大家新年快樂, 大家都健健康康整整齊齊, 開開心心.

沒有留言:

張貼留言