2013年12月13日 星期五

我今朝好似講錯嘢

今朝好似講錯嘢, 但其實又係真說話

今日奶奶新曆生日, 我老公同佢大家姐都請了假陪佢. 我只是跟埋一齊同佢哋食早餐

咁大家姐著到好似返工咁, 原因...佢奶奶昨天生日, 佢無放假陪佢奶奶, 今天佢阿媽生日, 佢請假陪阿媽, 佢怕佢奶奶唔高興, 所以要扮返工. (其實我覺得多餘囉!)
 
跟住我就講, 咁奶奶點同阿媽呢? (不要忘記, 佢阿媽, 即係我奶奶)

咁我奶奶當然無出聲啦! 不過大家個樣有少少尷尬, 我諗呢句說話, 由我老公講會好啲, 唔應該由我講出口, 雖然呢句說話係好真實既事實. 一眾奶奶, 無理由會天真地覺得自己既份量會等同人哋親生阿媽啩?!

跟住我老公kind of 打圓場話:"係架, 即係我外母生日, 我都唔會放假啦!" (我心諗...excuse me....我都無要求你放, 再者, 你同我媽係同一日生日, 你放假, 都係因為自己生日啫, 咪扮乖女婿)


其實上星期六已經一家人同佢出去食咗飯慶祝架啦! 佢月頭農曆生日果朝, 亦比佢叫了落去, 請佢食咗個早餐, 即係其實我同佢慶祝咗三次了, 我都算係咁啦! 仲兩次為咗同佢食早餐, 搞到我遲到45mins返工添呀! 佢個仔, 我媽既女婿, 都只會同我媽食一次生日飯啫! 仲要依依哦哦懶乖仔咁.

沒有留言:

張貼留言