2013年12月23日 星期一

有幾趣, 請比趣 ~~ 陳家奇怪湯圓

湯圓, 是冬至飯, 團年飯, 有中秋飯會食既應節食品, 喻意團圓.
我娘家習慣用薑和冰煻煮成湯來煮湯圓, 每人要食兩粒 (可以多啲, 但一定要雙數), 我好鍾意食, 連湯都會飲埋.
食了陳家湯圓幾年, 一直都唔知點解佢哋既湯圓係咁.
首先, 一去到, 湯㘣已經煮好, 大約十粒放了在碟.
無錯是碟. 因為已經走水.
奶奶會叫我哋快啲, 每人食一粒湯圓先.
但啲湯圓因為走水了, 所以係痴埋晒, 十粒湯圓形成一PAT湯圓, 分唔開.
格硬分開, 有時係會拉爆,拉爛晒啲湯圓, 好核突.
擒晚, 團年飯, 我同老公係最後上到去, 見到枱面剩番三粒湯圓响碟上, 又係碟, 又係走水.
又係叫我哋快啲每人食一粒湯圓. OK, 食, 都慣了, 點難食都係一粒.
點知...出事. 做咩今次係凍既?? 唔係放涼了在室溫既凍, 係由雪櫃攞出嚟既凍.
都係果句, 好彩係一粒, 食多粒都想死.
咁陳家TOTAL人數係九人, 一包湯圓十粒, 即係會剩一粒, 當然就係要搵人哽咗去啦.
無人出聲, 無人肯食囉. 最後由我老公哽咗去.
後來我同個FD講呢件事, 佢問我, 咁不如下次食雪米糍啦! 應該大家都會好鍾意食!!
唔知大家屋企既食湯圓習慣係點架呢?
P.S. 忘了講, 呢粒凍湯圓, 我一食, 就咬親個咀角, 流晒血.....凍湯圓真係幾嚇人

沒有留言:

張貼留言