2013年12月14日 星期六

我生仔----在夢裡

仔我就真係唔打算生, 但唔知點解間中都會發生仔夢, 仲幾搞笑.
之前都發過一兩個, 擒晚又嚟.
夢入面,我係仲有十幾日就生得, 個肚好大, 覺得就生得咗種(其實因為急尿)
但係呢, 夢入面我係, 咩都未買, 未有BB衫, 奶粉, 尿片, 連走佬袋都未執
因為我係好唔想生, 所以有咗都死唔肯去啲講座, 所以連贈品, 咩都無
咁就周圍問人走佬袋要點執. 印象中夢裡我係有問HEIHEI走佬袋要執咩, 佢比咗一個FILE既資料我.
跟住仲有我阿哥話贊助我奶粉, 然後又有一個WOW友話叫我買牛欄牌, 話無臭味.
仲有, 夢入面呢我係有去照係仔定女, 唔同現在呢咩3D定4D只係睇到一PAT樣, 果個科技係利害到好似拍片, 係好清楚睇到BB個樣, 所以一定睇到係仔定女, 過程中個BB仲轉身比我睇, 佢係有JJ的.
就係記得咁多, 然後仔都未生完就醒了, 去廁所.

沒有留言:

張貼留言