2013年12月17日 星期二

遊咗個小運

擒日地鐵既大龍鳳, 就顥示出住將軍澳既人既一點無奈. 因為除了地鐵, 我哋其實無咩選擇.
無地鐵而又在港島返工, 就更更更無奈!
擒日兩點幾知道將軍澳線定洗, 開初都好老定, 諗住仲有4個鐘, 唔會停咁耐既, 點知到4點幾, 竟然話要到7:30先會恢復.
即刻諗點返屋企呢? 唔同要坐港島線去金鐘轉荃灣線到旺角, 再轉觀塘線去觀塘再搭接駁巴士? 咁既環境仲要落雨, 六點返工既話,應該都要九點先返到去.
咁就一路上地鐵網睇佢有無接駁巴士响北角鰂魚涌行東隧去觀塘啦!
後來見佢話用後備路軌, 有列車由北角鰂魚涌直去藍田, 在藍田觀塘有接駁車返將軍澳.
於是, 同老闆講可唔可幾五點走, 被開人潮.
最後5:10走, 落到地鐵站, 人唔多, 入閘前再睇一睇係咪真係有車先入閘.
唔洗等8分鐘就有車, 好快去到藍田, 出閘見無指示就問啲工作人員邊度有接駁巴士.
頂.....佢話藍田無, 叫我去搭咩694 / 692 (但係今朝睇新聞, 692已經响上個月停駛了, 搭佢個屁).
我同個工作人員講, 我話你網頁話藍田有車, 我出咗閘你先話無, 咁點先?!
我搭10幾蚊過嚟, 你又叫我再搭多10幾蚊返去? (呢句心諗)
個工作人員都好出奇, 佢話唔止我一個話藍田有接駁車, 咁即係地鐵資料有問題啦!
後來我去票務處問, 佢就FREE了我剛剛果程, 我就再入去搭車去觀塘.
去到觀塘, 落地大堂搵閘出既時候, 就聽到廣播話維修了, 列車服務會逐漸回恢正常.
於是我又走番上月台等. 月台上面既廣播都幾好笑, 同時有兩段廣播出來, 一段話將軍澳線暫停, 一段話已經恢復, 有個女仔就走埋去問, 即係點呀? 個職員只可以答係恢復了, 但唔會知第一班車幾時到, 你哋可以照落去搵shuttle, 或响度等.
又見到啲職員比人鬧話指示唔好, 話被點到走來走去. 其實啲職員都好慘.
其實跟住都好快, 大約隔兩班車, 就已經有開去調景嶺站既車嚟. 所以我最後6:05便返到坑口, 比平時其實只係慢咗15-20mins. 遊咗個小圈.
諗落都有啲傻, 如果唔早走, 照6:00放工, 其實人家都restored了, 我啲同事話其實同平時一樣.
但係, 都有啲感恩. 雖然白白痴咁早走, 但都要因為有個好老闆, 比我早走先得架! 萬一佢真係7:30或之後先開番, 我老闆就救了我一個晚上了.
第二樣感恩係, 响觀塘未出閘就已經知道有車了. 如果出咗閘, 都唔知應該落去搭shuttle定返轉頭. 夜晚睇新聞見啲人响風雨下等車, 好慘呀!
第三樣感恩, 當然也要感謝地鐵混亂既指示, 所以晚了我藍田果程, 最後我擒日只係用$4.4就返咗屋企, 慳咗一半車錢, 哇咔咔!!
仲有一件奇事想紀錄低. 咁睇新聞啦, 例牌會訪問吓啲亂混情況, 訪問下啲好迷失慌張既巿民. 其中有一個媽媽, 抱住個bb, 話bb發燒, 趕住要帶佢去睇醫生, 好慘, 等好耐都無車. 個媽媽仲喊晒添.
我心諗...其實香港應該唔會得一個醫生, 入唔到將軍澳睇醫生, 擒日天氣又咁差, 做咩要咁傻(蠢)仲要入將軍澳睇醫生. 拿拿聲响觀塘睇咗個醫生, 搵個餐廳比個b食藥, 坐一陣等有番車先慢慢返去啦!

沒有留言:

張貼留言