2013年12月30日 星期一

2013聖誕5天假期做過乜?

今年聖誕只係攞一日假, 就放咗五日, 爽到呢...啲時間亂晒, 星期六果日係咁覺第日要返工, 擒日呢, 就勁低落唔想個假放完.

 
DEC 24

放兩點, 1:15我就走咗lu, 去咗觀塘啲工廈買了兩件護膚品, 跟住會合老公食個late lunch, 便回家換衫休息下, 再出尖沙咀睇下燈飾. 8:30 book了枱, 在新浦崗一間新的酒店, 叫貝爾特酒店食Christmas Buffet. 酒店出奇地靚, 食物也驚喜地多和好味. 一入去見個個枱上都有一盅湯, 原來係燉湯, 好好味. 仲有生蠔長腳蟹魚生鴨肝炒意粉煮湯粉切肉炒蜆辣雞煲羊腩煲...好多酒店buffet有既佢有, 地道大排檔嘢, 佢又有. 仲要聖誕節價, 只係等同人哋平常dinner buffet價, 900幾蚊兩個. 出面啲半島洲際山卡拉係講緊900幾千幾蚊......一位囉.
 
Dec 25
早上返崇拜, 之後老公話好想食PIZZA, 就落咗尖沙咀. 然後終於買到聖誕禮物比佢. 佢成日想話買牛仔褲, 但佢想買的牌子EDWIN, 响香港無晒鋪, 最後終於响bxxhaut買了evis??? 比佢, 跟住再响fingercroxx買埋件恤衫, 咁新年佢就有新衫新褲仔著了.
晚上....無聊到爆...最後我回了娘家同媽媽食, 佢就回家兼邀佢阿媽過來, 煮飯比佢阿媽食. 各自陪自己媽媽. 條友仔買鮑魚煮比佢阿媽食囉. 都話佢對阿媽好過對老婆啦.
Dec 26
一早起身去跑步, 聖誕係咁食, 唔跑番吓會好唔掂.
下午同朋友去龍鼓灘BBQ. 我第一次去龍鼓灘, 要埋海景位, 睇住日落BBQ都幾正. 只係凍咗啲.
 
 
Dec 27
諗住可以同老公食個早餐後去上堂(單簧管), 結果遲咗, 食唔到早餐就要出去.
上完堂, 約了朋友去沙田探另一個朋友, 她生完BB兩個月. 比我個FD激死, 約了人12:30, 佢仲要無交電話費打唔到電話, 會合已經有問題, 見到面又猛叫肚餓話要食啲嘢先上去, 食完又話唔記得响邊度搭shuttle(但佢係去過人哋度幾次了), 最後由我帶她去搭shuttle, 搞到1:30先上到去, 去到人哋又餵奶中, 我哋又趕住2:30要走, 因為book了3:00在尖沙咀high tea...結果都唔咪好同到bb媽媽傾計. bb媽媽已經第二胎, 但第二胎陀得比較辛苦, 一來係意外, 有咗都唔知, 知道時已經係作小產, 陀到後期又話因為某啲原因(我唔記得了), 盆骨位既肌肉拉爆了, 所以承唔住個肚, 爆痛. 生完, 又要照顧個大, 又要坐月, 根本無得休息, 所以身體好差, 唔敢出街, 怕流感, BB病又唔好, 自己病又唔好, 結果兩個月, 除了去健康院同打針, 完全無出街. 聽見都覺得慘.
好忽忙咁又趕住走, 去朗廷酒店食hightea, 出奇地唔多人, 完全覺得係walk in都有位果種, 但食物唔咪差喎, 唔知點解會咁. 環境都唔差.
 
Dec 28 & 29
回復番平時星期六日既活動, 跑步, 返教會, 返崇拜, 週圍行, 食飯. 就咁, 聖誕便完了!!!
 
聖誕禮物, 我都有架~~ 只不過係一早收咗.
 
 
 
手錶...一睇就好鍾意, 原來老公都睇咗好耐覺得好靚. 見我都鍾意就買咗比我. 已經係老公送比我的第....三隻手錶, 但其實另外有三隻亦係佢未識我睇買落, 比埋我戴. 我要生多4隻手先戴得晒.
 

 
跑鞋...想買多對跑鞋放公司, 開始番我既午跑, 所以叫老公今年送跑鞋比我. 左揀右揀, 鍾意既女裝桃紅色無我SIZE, 男裝呢對叫最舒服, on 居居咁好衝動買了, 但唔係最鍾意. 跑過一次, 腳好痛...唉...真係唔知點算, 好激氣. 現在想搵人賣咗去, 買過另一對. 唉~~ 又會比佢哦我十年.

沒有留言:

張貼留言