2010年8月3日 星期二

再進入地獄

下星期四去再揀衫, 揀得啱可以全部都轉款, 所以又要進入地獄了. 自從1月影完相, 都放鬆了大半年, 好彩都無咩肥番, keep埋呢兩個月便革命完成!! 加油啊!

上次地獄, 我買orbis的代餐做午餐. 我叫佢做"自己扼自己餐" 而我的同事就叫佢做"太空餐", 都幾見效. 每個午餐cut走2/3的卡路里, 晚餐正常, 就可以減到肥, 有番條腰,都唔咪辛苦.

今次, 我試下fancl, 睇落比orbis的好味好多, 又睇下成效如何~~
 
 

今日試番茄味. OK喎! 但個SALES話三文魚味好食啲. 明天試!!

 
 
起碼, 我覺得比ORBIS那三款 ~ 奶昔, 湯, 同米粉, 都好味! 唔知可以頂住個飽肚感幾耐呢!

沒有留言:

張貼留言