2010年8月31日 星期二

護膚篇 ~~ 從未如此嫩滑過

八月頭終於的起心肝去屋企附近的美容店以$98試做facial. 原本想試多間, 但見做完之後無咩紅, 又覺得佢手勢都ok, 便掉下$2800 join了個 十送一的package了! 最初佢叫我兩星期做一次, 但日子近了, 加上第一次後唔知咩事狂出粒粒(一來做了古法線面, 如我所料受刺激後敏感, 二來可能第一次針清後刺激得滯), 之後便keep住一星期一次, 加每天一支H2O Collagen 8000, 加每朝一小杯燕窩, 加週末的一塊保濕mask, 呢幾日摸塊面, 都超級開心, 直頭覺得唔需要每日塗base來遮黑眼圈同印, 都可以出街.
仲有一個月, 可以做多五六次, 如果無意外可以keep住咁, 我應該都可以係一個靚爆新娘既! 哈哈哈哈....(自我陶醉中)
後加: 仲漏了每天一杯Bread Power 的 Kanne汁. 呢個東西改善了我的鼻敏感. 我現在每朝早由冷氣房出來都無打"黑次"了! 精神就好咗啦!

沒有留言:

張貼留言