2010年8月21日 星期六

HonEYmOOn ~~ CONFIRMED!!!

左計又右, 問完又問, 最後都在康泰報了馬爾代夫團了.
其實所謂的團, 都只不過係有個領隊跟住去一去, 6日4夜, 其實日日都係自由活動. 帶呢個團的領隊都真係收小費收得好爽. 我們亦決定會在吉隆坡stay多一天, 逛一逛!
好期待, 果四天起身便可以碌落海的日子. 更期待, 晒番我一身令人羨慕的古銅膚色(忍了兩年無曬過)
今年我都算異常了...往年我5月便舉行了下水禮了, 但今年, 竟然到現在8月尾還未下水, 似乎, 我今年的下水禮會在馬爾代夫舉行了!! 太陽伯伯, 等多我一陣呀!

沒有留言:

張貼留言