2010年8月4日 星期三

愛屋及烏

愛屋及烏呢個字我都識咗好耐, 不過最近就真係深深感受到!
 
男朋友一家(一個媽, 兩個家姐)都好好關係, 媽媽同兩個家姐都好錫好錫呢個細佬仔, 為佢籌謀各樣事情, 連結婚新屋都在所不辭的幫忙. 咁佢哋錫細老仔都係應該, 因為真係一家人, 同一條根嘛. 至於我嘛, 在佢哋來說, 點樣都係外人一個. 但是這兩年拍拖的生活, 加上搞結婚同新居的事, 看到她們對我的關懷和慷慨, 我真係深深感受到"愛屋及烏"呢四個字!
 
就好似二家姐因為愛細佬仔, 佢會買好多mask比我用, 仲會買衫比我添!
 
又好似未來奶奶, 佢好鍾意玉, 前星期見到隻好幼的玉鈪, 勁鍾意, 覺得我帶會好靚, 又買了比我.(雖然我帶唔落)
 
再好似大家姐, 見我仲有兩個月就結婚, 竟然送了10張H2O的 Collagen 8000 coupons比我. 頭先去攞, 原來一張都要$350, 十張即係$3500呀!!!! 佢都係想我做個靚靚新娘.
仲有好多其他事情都不能盡錄.
 
其實佢哋都無呢個需要對我咁好, 但佢哋因為愛細佬仔, 所以都愛埋我呢個"外人". 實在我自己的媽媽同哥哥, 都未有咁對我, 他們連問下我結婚新居有咩要幫手, 都無問過一句.
可以嫁到比佢, 真係我的福氣, 亦係神的恩典.
可以嫁到比佢, 我好似多了一個阿媽, 同兩個家姐
我真係好感動呀!

沒有留言:

張貼留言