2010年8月3日 星期二

床頭方位

上星期五, 跟男朋友發生了點磨擦, 其實應該係我令到他跟他媽媽發生磨擦. 原因是一個床頭位.

比幾張圖大家看:

一般來說, 以風水的角度來看, 床頭係唔應該沖住個頭, 即係一開門, 係唔應該就見到你個頭橫放响度, 如下圖:
 
 
 
某程度上, 呢個擺位一定唔會出現, 一來開唔到門, 二來應該唔會有人咁將張床放房中間, 無靠山之餘, 亦極到奇怪. 但呢個位就正正是風水學上的大忌, 因為門沖正個頭, 對人的身體唔好.
而auntie就不知道從那裡聽來的學說, 話頭唔可以對住個門, 而腳亦唔可以咁young住個門, 佢話只有死人先會對腳young住個問, 即係下圖, 佢係覺得唔啱的:


如果只有死人先會腳young門, sorry, 我媽, 我, 我朋友, 都應該係死人囉.

佢話下圖先啱喎:



我真係從來無見過任何一個人會將個床頭同個門放埋一邊. 都唔好講話個頭只一牆之隔會好嘈了, 亦都唔講床頭同衣櫃奇怪地方對角了, 問題是每每個廳有咩事, 你瞓係上邊, 你係唔會可以一坐起來便看到個廳發生咩事, 有咩人响出面囉, 仲要扭住條頸先可以望出去. 最慘係扭住條頸都望唔到, 因為個門擋住.

後來我深深不忿, 做了一樣基督徒唔咪好應該做的事, 就係上網睇啲風水網頁, 睇了六至七個, 無一個網係話佢的擺位係啱囉! 只有話應該個人瞓醒坐起身, 係可以不用扭頭便望到廳的擺位先係最好, 最舒服.

最後我sent了啲link比佢, 叫佢print比佢媽媽睇. 我亦不知佢最後有無加幾句, 現在維持我喜歡的死人擺位! HAHAHAHA. 其實瞓呢張樣既人係我同佢個仔, 點解都要搞到咁複雜呢?
 

沒有留言:

張貼留言