2010年8月21日 星期六

姊妹篇

keep住間中都會看到一些jm會為住姊妹們而唔開心. 睇完佢哋的分享, 都好感受到佢哋的唔開心, 同時亦為著我有一班好好的姊妹而感恩.
當決定了結婚, 姊妹的名單一早已經出了. 除了有一個美國的好朋友, 因為同日响美國有個fd搵佢做伴娘, 所以返唔到嚟, 我便要換人. 但換人的過程亦相當順利, 好快亦搵到一個好朋友頂上. 其實連伴娘七個姊妹團, 有五個都是教會團契的弟兄姊妹(嘻...無錯, 的確係有弟兄, 有兩個相識十幾年的好弟兄會做我的男姊妹). 亦因為七個裡面有五個都係彼此認識同勁熟, 所以就好辦事了!! 其中一個姊妹更為我一手包辦接新娘遊戲, 叫我完全唔駛理, 唔駛擔心! 真係令我感動!
 
跟住其中一個姊妹亦會擔任我晚宴的司儀. 前排比佢睇我哋個blog, 剛剛前兩日佢話我知終於睇晒, 好開心佢咁賞面睇晒, 因為其實我都比過另外一啲fd睇, 但其實如果唔咪浦開blog的人, 基本上唔會咁有心睇晒. 佢話我知, 佢話想睇吓, 攞下靈感做司儀時有用. 聽到之後, 我真係超開心同感動.
 
又另外一個男姊妹, 佢話會請一個星期假來幫我執嘢. 保証我結婚當日一切順利. 我自己都只係打算星期五才開始放假, 但佢竟然話願意放一個星期假來幫我.真係好開心囉!
 
其餘的姊妹, 其實仲有其他唔咪做姊妹的朋友和同事, 都一個一個間中走來問下我, 有無嘢要幫手, 又拍晒心口話有咩嘢要幫手即管開聲, 一定二話不說幫我.
 
人生有如此多好朋友, 真係不枉過! 最重要, 都係感謝天父, 賜咁多天使响我身邊!!

沒有留言:

張貼留言