2010年8月30日 星期一

過大禮 ~~ 預備篇之一獲泡

最後過大禮日子維持原判在9月12日進行, 但根據男友傳達, 我已經得罪了未來奶奶, 評語是"無大無細", "唔尊重長輩".
 
"無大無細"是因為我講了一句, "撗掂過大禮, 我同我媽都要迴避, 咁如果真係要5號既話, 我咪搵婆婆同阿姨來搞囉!" 她覺得我連過大禮都可以唔預我阿媽, 所以係無大無細.
 
"唔尊重長輩"是因為我在剛剛的星期六搬了啲冬天衫, 書, 玩具過新屋, 再加一個樟木箱連棉被床單, 所以即係搬了嫁妝過去. 她覺得嫁妝唔應該咁早搬過去, 要邊日邊日之後先得. 我無問佢, 所以係唔尊重長輩.
冤枉呀!!!!
"無大無細" 我講句咁既說話都係因為佢好想5號, 連續打來兩次, 仲話我阿媽煩, 搞到我亂講嘢. 我無大無細都係對我阿媽啫, 關佢咩事? 我又唔咪對佢無大無細. 我自問已經對佢好好禮貌, 你講咩, 我都係哦哦哦, 好好好, 我返去同阿媽傾, 佢怪我哋一早比咗個過大禮list都唔一早預備, 佢話我媽煩, 我都係哦哦哦, 好好好, 咁都算是無大無細?
"唔尊重長輩" 你唔講, 我又點知你要計呢啲日子呀? 我見人家安床都要擇日子, 但你又一句都無講過, 我點知你無啦啦搬屋都要擇日子? 話我唔問, 我唔知你有呢個傳統, 無啦啦又點會問呀? 我哋呢啲後生仔, 點鬼識呢啲中國傳統嘢? 你又跟啲唔跟啲, 過大禮簡單過乜, 日期又可以鍾意改就改(果時都係佢自己揀呢日, 有同佢講過會唔會派唔切帖, 又話唔可以太早, 要一個月), 安床又無擇日子, 樣樣都係做啲唔做啲, 睇心情, 我點跟呀?
冤枉呀!!!!!!! 我做錯咩呀? 最錯, 咪就係聽佢來嚟個電話囉!

沒有留言:

張貼留言