2010年12月8日 星期三

煮給奶奶的第一餐飯

我媽媽成日埋怨話咁耐都無食過我阿嫂煮的一餐飯(佢哋結咗婚三年), 又成日話, 我阿婆兩個新抱, 都無煮過飯比我阿婆食, 佢哋兩母女同一命運, 無新抱飯食. 我估, 啲奶奶都係想食新抱煮的飯. 煮飯, 對我來說都唔算係高難度動作, 呢一餐我都知走唔甩, 只係遲早的問題. 今個月係奶奶生日, 佢已經約好了兒女孫兒12號出去食飯, 怎料原來7號正日佢都expect有人要陪佢. 第一年做人新抱, 便扮吓乖offer話煮比佢食啦!
擒日専登放半日假去買餸同預備
 
 
 
是日5餸一湯:
1)紅蘿蔔粟米豬展湯
2)豉汁蒸倉魚
3)炸菜豬柳大豆牙
4)欖菜肉碎炒豆角
5)蒜蓉菜心
6)外賣水晶雞
2:30買好餸回家, 第一回合係將啲肉調好味, 同埋煲落個湯
5:00 第二回合, 洗菜同切好啲豆豆, 再切好啲蒜頭豆豉用來蒸倉魚(呢個回合,請教了高人~阿媽)
6:00 第三回合, 炒定啲肉粒同肉片備用, 煲飯
7:00 第四回合, 開鑊
 
 
 
個湯好甜, 好正!! 其間同個朋友msn研究煲湯,佢話煲老火湯最緊要係個湯面keep住滾起, 咁啲材料啲味先會出, 唔可以細火到只係中間間中有一個泡泡, 係要成個湯面都有泡泡. 仲有, 煲好了的湯係唔可以透明, 透明就無味.
哈哈...我煲湯唔咪透明架!! yay!!
 
 
 
完成!!
最後 菜心:食晒/雞:食剩5小舊/魚: 食晒/芽菜:食剩2啖/豆豆: 食剩2匙/湯: 飲剩1碗
以呢個食剩程度, 餐飯應該幾得
跟住仲有甜品添! 係雪糕
然後就到老公表演的時候 ~~ 洗碗
 
 
 
都唔咪好混亂啫! 我煮飯興一邊煮一邊抹又一邊洗,所以個戰場唔會真係太恐怖架咋!
不過老公都搞咗成個鐘. 因為佢有中度潔癖, 會洗得好仔細. 但半日假同一個鐘, 佢有賺啦!!
老公同奶奶+兩個家姐都食得好開心(表面上), 咁我都安慰啲!
下次要煮番比自己媽媽食.

沒有留言:

張貼留言