2010年12月15日 星期三

朱頂蘭 Amaryllis

大約上年年中, 老公的教會搬了去石硤尾, 而我教會在旺角, 我哋好多時的集合地點會係花墟, 果時開始成日睇花, 又咁啱要結婚睇花球, 就更加留意花. 果時發現了一隻花, 叫朱頂蘭, 好得意. 佢係一條好長好長好粗好粗的花徑(我叫佢做管)生出來, 再在頂部分三至四朵花出來. 我形容它好似電線, 一條有管, 裡面有三條細線咁. 佢個花形都好靚, 好大朵, 好燦爛. 我見過大三種色, 白色, 粉紅同大紅(有少少瘀紅).


原本都揀了一個花球係有朱頂蘭, 但被教會阿姨否決了, 因為唔啱季節, 同埋佢需要keep住有水上. 無辦法!

12月5日, 又去花墟, 因為唔駛返奶奶家食飯, 所以買花後便立即返屋企, 唔駛帶住棵花遊香港, 遊到佢變殘花敗柳. 一心便諗住要買朱頂蘭. 由街尾街上, 都見不到, 直至去到街頭的繽紛先有啊!


最後買了粉紅, 其實想買大紅架! 不過見啲芯好似唔咪咁靚.
 


 
哈哈...影得有少少暗, 懶開燈
不過好開心, 四個芯都開晒, 仲開得勁燦爛. $50一棵, 都可以放到一個半星期. 最後我今朝掉了. 其實都貴架, 因為一扎12朵玫瑰都係30幾40蚊. 不過我真係好想試下朱頂蘭囉.
今日仲查埋佢個英文名, 叫Amaryllis! 其實佢都唔算係好特別的花, 有時候馬路邊, 都見政府有種呢隻花架!
 
 

沒有留言:

張貼留言