2010年12月28日 星期二

同媽媽&奶奶返大陸

新婚兩個月, 我同老公就向高難度挑戰 ~~ 同媽媽 & 奶奶返大陸!!

我媽同我奶奶係好唔同的人, 一個係超敏感型, 一個係冷淡兼百彈教主, 我同老公一路都好疑惑佢哋放唔放得埋一齊. 如果放得埋一齊就好了, 兩位同仔女相依為命多年的媽媽, 可以有個伴, 真係好幾好架.

趁聖誕, 我就多咀向老公提議跟奶奶返雅居樂, 亦叫埋我阿媽, 咁兩個阿媽都唔駛話要過一個lonly christmas啦!

25號一朝早出發! 可憐我係疴住咁上去. 但係去大陸, 除了瞓, 就梗係食啦! 所以都唔理得咁多, 照食, 所以亦係照疴! 好彩我都唔算疴得嚴重, 要攬住個廁所去.

聖誕夜精句: 話說臨瞓前又去疴多次, 疴完無晒廁紙. 我同老公講啦! 佢就响房度搵廁紙, 怎知無喎! 因為我哋瞓三樓間房, 佢唔想落去, 佢同我講:"你可唔可以唔疴呀?" (灰爆)


26號早上感覺ok, 早餐去了一間茶餐廳食了個粥同炒麵, 但食完行了一陣, 又疴. 不過疴了都好, 因為跟住要去搭一個鐘車去石岐. 去到石岐行了條步行街就去一間石岐老食乳鴿. 係奶奶強力推介, 基本上佢哋上親去都會去呢間嘢度食. 但我覺得一般. 食到碟炒飯就出事, 好油, 最後兩口, 我含了响個口好耐都唔想吞, 好似啲BB咁.

跟住就開始唔舒服. 回程果程chok車就攞了我命, 一落車, 我就變了chok樣, 但又未嘔得出. 我奶奶竟然即刻又捉我上另一架車, 又繼續chok, 結果跟住我一落車就嘔番隻乳鴿出來. 我廿幾年無嘔過. 真係多謝佢!! 我由細到大都好怕嘔, 亦好少嘔. 所以可以搞到我嘔, 都真係幾堅! 最慘...因為我落車後, 架車就開走, 車我老公去書店, 所以我嘔的時候, 我老公係唔响我旁邊, 唔開心. 呢一嘔亦搞到我眼肚, 眼邊爆了微絲血管, 現在好多紅點, 呢個係我好怕嘔的原因.

呢晚, 我無食dinner, 因為個胃好頂, 無胃口, 就係見到嘢食就想嘔. 怎知, 奶奶成餐飯就係咁用個慘樣望住我, 係咁問我 "你食唔食少少呀?", "你真係唔食呀?" "不如食啲啦?" "買啲麵包比你今晚食好無呀?" 救命...佢明唔明啫?


哼...跟住食飽飯返去, 輪到奶奶自己有事, 到佢疴嘔一齊嚟! 都唔知發生咩事! 我唔舒服, 無理佢, 沖完涼就去瞓.


27號, 我一起身, 精神爽利! 個肚無再攪, 就走落去同媽媽睇碟. 奶奶就死吓死吓咁行來行去, 話執嘢. 叫佢瞓下, 又話瞓唔到, 攤下都好嘛, 比佢激死. 跟住佢疴下嘔下又去瞓下.

跟住就去食個午餐, 我個胃口番, 咩都覺得好食. 奶奶就食了兩啖白粥, 就食唔落. 然後老公陪奶奶返去, 我同媽媽去行超級巿場. 跟住返去執好嘢便離開雅居樂. 因為怕回程大塞車, 所以上車前去食碗麵, 5:30開車. 9:30回到太子. 都無想像中咁塞車啫. 回到香港, 奶奶又無事了!


就咁樣, 三日假期便過去了. 媽媽同奶奶...看似都相處到. 都叫坐得埋一齊, 無試過有啲咩意見不合. 我估, 大家第一次咁相處, 點都會客氣一點既! 但我老公在返屋企的地鐵上就全程係到勞勞嘈嘈, 話好辛苦, 要照顧兩個病人(其實佢邊有照顧過我), 跟住又話我媽煩, 百彈教主, 咩都要彈, 咩都講一餐. 哈哈...女婿仔...比心機學吓點同我媽相處啦!!

沒有留言:

張貼留言