2010年12月22日 星期三

潛水的人事部

今次應該係第一次寫公司的事, 因為實在太激氣.

今日冬至, 現在1:00pm, 放飯時間, 到現在HR都仲係唔announce今日幾點放.

今朝已經有兩個同事問我究竟今日幾點放, 我話唔知, 問HR.

之後就懶好心咁打去問個HR Director啦! 問佢係咪一陣會send 個announcement出來, 等啲同事知道幾時放.

佢竟然話唔會! 咁我話啲同事點知幾時放. 佢又竟然叫我通知 (因為我兩年前有做少少HR的工作, 所以果時係我send).


我: 你哋無正式通知過我幾點放喎!

HR: 擒日响你個位隔離同你老闆講嘢時, 咪講了比你知囉.

我: 咁都算係通知咗我.

HR: 係架! (頂佢個肺)

我: 咁你即係唔會send announcement?

HR: 你唔覺我哋公司啲商層唔鍾意HR send official announcement咩?

我: 唔覺, 我只係覺得依家個HR 潛咗水.

我: 咁我私底下同同事講幾點走囉.

HR: 唔好, 我哋都要通知番其他regional office的同事, HK office幾點收架嘛, 咁佢哋就知要响幾點前要搵我哋.

我: 咁邊個通知?

HR: 你囉! 因為佢哋話以前係你sent開.

我: 我以前send係因為我仲係掂到HR, 同埋我只係sent比我自己個group (公司七月, 兩個HK office 合併了), 況且現在merged了, 我又唔咪好再掂admin的工作, 都無理由係我send架嘛!

我 (心諗): 我頂你, 咁即係要我出啦!

HR: 咁你send開嘛. 你出又得, joey (另一邊的admin, 現在主要係佢做admin)出又得.

我: 咁你想點出呀? announcement又唔得, 咁係咪好似啲holiday announcement咁, 當係通知其他region我哋放早, 從而等HK office的同事知道早放.

HR: 大概係咁

我: 但係無人正式通知我幾點放喎. 我唔會出.

(心諗: 一陣啲老闆話我做咩release啲同事, 我咪死)

HR: 咁你係咪要我send個email比你, 通知你幾點放, 你先安心.

我: 係.

HR: 咁我一陣比你啦, 做嘢最緊要係安心啫! (超 ~~ 呢啲咩說話嚟架)

我: 好, 唔該.


有咩理由呢啲嘢唔咪HR send架. 就算你要admin出, 你都要比admin知道你哋啲老闆的決定啫. 況且, 我哋公司其實係無admin department, 只不過係兩個秘書仔 + receptionist 做埋, 我哋呢啲做細既, 點知你哋老闆開會決定啲咩? 企响我個位隔離同我老闆講嘢就當通知我, 痴線架!

總之, 我死都唔出. 大家一齊無早放算了. 橫樹我又唔駛做節. 真係...妖.....

沒有留言:

張貼留言