2010年12月18日 星期六

又宴客

哈...我呢個blog, 好快會變了做全關於入廚的事情了!

今天再宴客, 仲要係海鮮餐! 連同我, 共有八隻白老鼠. 因為這真是我第一次煮海鮮餐.

先看看菜單:

1. 白勺蝦

2. 蒜蓉豆豉炒聖子

3. 蒜蓉粉絲蒸帶子

4. 薑蔥炒蟹

5. 清蒸石班

6. 青炒菜心

7. 蒸冬菇

8. 手拍青瓜

9. 炒三絲 ( 木耳,蘿蔔,西芹)
 
 

 
 
老公放工後便入西貢買海鮮, 而基本上所有海鮮都係由他負責清洗. 算佢啦! 不過, 因為呢一班是他的好朋友, 係好好朋友果隻. 根據資料, 佢哋都相識十年以上, 而在他生活最底沉的時候(對上一次失戀), 是這一班朋友陪他渡過. 所以佢係好願意豪給這班朋友!!
至於我自己...只係負責預備那些蒜蓉豆豉蔥段等等的工程, 同埋最後的部份 ~~ 煮!!
一邊看著從網上找來的食譜, 一邊有點求其同是旦地跟著煮, 估不到出來是好評如潮喎! 基本上除了個青炒菜心係失手了(因為放低咗唔記得, 結果太"林")之外, 其餘也極度成功. 超初我還以為會食唔晒, 最後係碟碟清!! 看到每一碟都沒剩, 真係好開心, 這是每一個廚師都想見到的.
 
 
影得唔咪太靚. 因為大家都好肚餓了, 所以是但攝了一張, 條魚同菜都未出場.
最後給自己每味的評語 (10分為滿分):
1. 白勺蝦 ~~ (10分) 因為啲蝦好新鮮, 白勺...都應該好難會煮得唔好味
2. 蒜蓉豆豉炒聖子 ~~ (9分)好得, 只是豆豉少咗啲
3. 蒜蓉粉絲蒸帶子 ~~ (9分)好得, 只是粉絲乾咗少少
4. 薑蔥炒蟹 ~~ (9.5分) 好得, 蟹很新鮮. 下次用番個大少少的鑊炒, 會好啲
5. 清蒸石班 ~~ (10分) 超得, 魚很新鮮, 蒸得剛剛好. 如果有個大啲的鑊, 會蒸得無咁"論盡"
6. 青炒菜心 ~~ (5分) 失手了. 真係完全無咗件事. hahaa
7. 蒸冬菇 ~~ (10分) 好鮮味
8. 手拍青瓜 ~~ (10分) 好夠味
9. 炒三絲 ( 木耳,蘿蔔,西芹) ~~ 這一味由媽媽提供 當然係10分啦!!
 
 
 
 
當然又要睇下個戰場啦!! 呢個戰場, 老公花了一個半小時去處理 (記著, 他是有中度潔癖的), 他的朋友都在問他是不是過年大掃除要洗乾淨整個廚房! anyways, 唔駛我洗就得了!!
 

沒有留言:

張貼留言