2010年12月16日 星期四

新婚生活 ~ 街巿交學費

以前好怕好街巿, 一來人多, 二來污糟. 而最怕就是落街巿幫阿媽買餸, 因為次次買完都會比佢鬧, 話我買啲嘢唔靚, 又唔平. 現在真的要買餸, 就乖乖地交學費吧!


有一回, 老公話要食鮫魚. 我就好傻咁站在條鮫魚前問老闆娘有無鮫魚, 咁人哋梗係知我係一條水魚啦! 我仲話要六塊, 佢仲唔有咁厚切咁厚咩, 最後我買了五大塊魚扒, 多謝$75. 回到家, 越諗越笨, 又見咁鬼多, 實食唔晒, 便收起兩片. 好彩真係收起兩片, 我哋煮了三片只食到兩片. 不過老公話, 其實老闆娘都無當我係水魚, 因為果幾片鮫魚真係靚, 同埋只因為佢切得厚, 所以好似貴啫. 呢一回, 上了好好一課, 下次知道點買鮫魚.


今回, 去街巿買紅辣椒, 其實我只係要好少好少, 一兩隻. 行了幾間, 都係見到成盒賣, 心諗係咪真係要成盒, 用唔晒好浪費. 行到最後一間, 佢有一"里", 我便執了四小隻, 阿姐見我好似想比錢, 我就攤開手show果4隻椒佢睇, 問佢係咪可以咁, 佢話梗係唔得啦! 然後放多一隻大落我隻手度, 跟住話, 咁樣一蚊啦! 最低消費. 哈哈...原來辣椒係咁買的. 又學多一樣!!
 
 


 
 
今日食:
蒜蓉炒豆苗 ~ 咸咗少少少少, 原本打算落雞粉代替salt, 但落完salt先記得個plan
沙茶牛肉炒青瓜 ~ 好得, 好香好好味! 係啲牛肉硬了少少. 可以改善
試驗版手拍青瓜 ~ 都ok. 可以再落少啲醋, 應該會更好
 
 
 
 
繼續交學費啦!!!!

沒有留言:

張貼留言