2010年12月21日 星期二

一個令我又怕, 又厭惡的問題

自從結婚的第一天開始, 便開始聽到呢個問題, 或者呢一句說話:

"幾時生仔呀?"

"下個到你啦!" ~ 見到剛生完 或 陀緊仔的媽媽

"幾時入我哋呢個大家庭啊?" ~ 在教會經過BB房的時候

"唓, 你依家都係講下啫, 第日你咪又生!" ~ 當我話我唔打算生的時候

"係呀, BB好得意架! 你咁鍾意同我個仔玩, 不如自己生個玩啦!" ~~ 當我玩緊人哋個仔的時候

"......." ~ 等等等等好多類似的問題.


今日公司有個同事放完產假回來, 我同佢寒暄了兩句, 怎知旁邊有個路人甲就加把口話"下個到你了."

邊位啊! 我閘住你啊! 唔知頭唔知路就唔好答咀啦! 依家你係先知咩?! 無啦啦做咩咁咒我啫! 我有排真係有諗過為了杜絕呢個問題再响我耳邊出現, 不如响facebook打句"多謝大家關心, 但醫生話我唔生得, 希望大家唔好問我生唔生!" (哈...自己咒自己就得).


其實我明白大家都係出於善意, 之但係呢個問題真係令我莫名的厭惡啊! 大家一班朋友仔傾開生仔, 問我一句生唔生, fine, 我會答你"我唔打算生", 然後亦會講埋個原因你知. 但真係希望啲朋友仔亦識趣啲, 唔好加多句 "唓, 你依家都係講下啫, 第日你咪又生. 阿邊個邊個果時咪又係話唔生, 依家生了兩個添啦!" 又要問, 講了你又唔信, 仲要好似先知咁批死我一定要同人一樣, 做咩啫! 我唔可以有自己意見咩? 尊重下我的思想可以嗎? 呢個世界大把嘢講, 淨係講奶奶都可以講幾餐飯啦, 真係唔需要成日"啫"住要我生仔囉, 亦真係唔需要成鬼日講生仔囉! 哎吔, 真係好煩! 尤其是公司果啲路人甲, 好熟咩! 唔講嘢, 其實都ok架! 我見到你係度, 你唔需要講呢句無謂說話去引我注意的, 我對你其實無興趣.


我甚至同好close的朋友講, 第日我真係無啦啦有咗, 你哋千萬唔好我揶揄或單打我, 講果啲"唓...都話你一定會生架啦! 果時又死口話唔生, 依家咪又係生..."的說話, 我一定會發癲, 仲會搞到一屍兩命, 因為呢個好明顯係一個意外, 我已經會好唔開心同好煩, 仲要係咁聽到呢啲說話, 我真係一定會發癲, 會做啲好痴線既事出嚟.


發洩完畢!

沒有留言:

張貼留言