2010年9月5日 星期日

兄弟姊妹相睇日

擒晚, 終於都約了5兄弟(有其中兩個缺席),7姊妹出來見面了!

哈..原來佢班兄弟分3個單位(即係大學,團契, 和同事), 係未見過面, 所以好靜. 反觀我果個, 有5個係勁熟, 幾乎個個星期見的團契朋友, 所以我果邊就勁嘈. 好彩, 我果邊啲friends都會搞下氣氛, 玩理佢果邊啲人, 如果唔咪, 個場面應該都會幾奇怪.

其實今次聚會, 主要係讓佢哋彼此見個面, 講一講rundown, 等佢哋自己知道當日要負責啲乜. 亦好感恩, 因為當中有結咗婚的, 也有做過無數咁多次兄弟, 姊妹, 伴娘的人, 所以個rundown上的不足, 佢哋都會提出來, 咁我又會加番落去.

我深信大婚當日, 有呢一班兄弟姊妹幫手, 一定會順順利利的!


嘻嘻!! 最後埋單的時候, 個總數加少少tips, 竟然可以比我寫到$1010喎!!!! 我就咪攞住張單狂傻笑!! 嘻嘻!

沒有留言:

張貼留言