2010年9月10日 星期五

進入倒數一個月~~黑仔

今日進入倒數一個月, 怎知卻極度黑仔, 朝早黑到晚...

早上行到返上公司前到商場的ATM機攞錢, 一入張咭, 佢個畫面跳了去"歡迎"就再沒有郁了,我按吓啲制, 無反應, 等咗好耐都無動靜...妖...食咭! 最黑仔係, 如果我係唔記得password比佢食咭都心甘命抵, 但我咩都無做過, 一入咭就無咗. 跟住咪打去銀行囉, 仲要等到星期四先有得攞返. 妖....好彩我有另一個戶口啫, 如果唔咪, 呢個星期咪食屎. 妖....

一返上公司, 老闆就發癲要我叫啲人執嘢. 話唔可以放咁多紙箱响office, 要放入倉. OK, 我知, 但啲箱唔咪我架喎! 你估我無叫咩, 我成日叫啦, 佢哋唔聽咁我點啫, 我無權無勢, 我可以點??? 叫我好好ASSIGN啲櫃比佢哋, 我話我哋未搬過來的時候已經ASSIGN好晒, 跟住我就開晒啲櫃比佢睇, 有幾個大櫃係空的, 我同佢講, 佢哋唔放嘢, 就同我講唔夠櫃放嘢,你走來話我, 你有無搞錯??? 果班賤仔又衰格, 玩嘢, 死都唔放嘢上櫃, 又話啲櫃個SIZE唔啱, 又話放唔到重嘢, 公司搬咗一個月, 都仲可以唔開箱攞嘢出來做, 咁其實係咪代表其實佢哋呢個幾月係無做過嘢, 白逗人工? 定係其實公司根本唔需要佢哋呢? 我真係見到果三個賤仔, 就好激氣...


一朝早, 咩都無做過, 就係咁走來走去睇個倉啲位, check佢哋啲櫃, 同招呼個裝修. 到食lunch, 竟然白痴到攞了把拉呎當銀包(因為兩件嘢都係黃色)出去lunch. 食完飯無錢比, 仲要驚咗十分鐘, 超低能勁白痴...


到下晝, 又到同translation house個老闆講數, 佢做漏嘢仲要話我簽了quotation, 無得改番, 要我硬食, 慶爆. 然後又比老闆捉入倉話點解咁多吉箱, 我話佢哋要留來寄嘢, 跟住索性廢事煩, 一次過掉咗2/3吉箱, 到時佢哋無箱寄嘢, 我會叫佢哋搵老闆攞囉! 呢個禮拜, 差不多日日都同老闆鬧一次架, 搞到瞓得唔好, 個人又燥, 塊面勁出粒粒, 我結婚果日唔靚, 我一定會.....唉...又可以點丫...

 終於好辛苦捱到夜晚, 約個朋友出去食飯, relax下, 間餐廳都要同我作對, 有一個菜成個鐘都唔上, 然後先話我哋知賣晒. 頂~~ 叫我揀第二樣又唔比餐牌喎! 叫完第二樣都仲要等半個鐘, 催完又催, 無又啦啦上個甜品, 人哋都無叫, 你又上乜鬼甜品呀? 叫埋單, 15秒就已經比到張單我, 頭先啲菜又唔見咁快. 仲好笑, 有個女侍應, 叫佢攞過隻乾淨的碟同叉比我, 轉個頭人哋叫佢, 佢竟然可以放低隻碟同叉响人哋張枱度, 點呀? 醒下啦! 知唔知自己做緊咩呀?

返到屋企, 一路都好大雨, 落車前細雨咗, 怎知我一落車, 佢就大雨番囉, 5分鐘的路程, 濕了半條褲囉!!


今天做咩呢? 唉...仲有廿分鐘...快啲過, 明天要雨過天青.

沒有留言:

張貼留言