2010年9月8日 星期三

無奈

今個星期日過大禮, 亦即係下星期一會開始正式派帖了! 但亦即係最煩, 最無奈, 最失落的時候開始.
 
今個星期開始週圍問啲同事和朋友會唔會嚟飲, 有啲朋友, 你係唔需要問都知道佢哋一定會到; 但有啲朋友界乎熟同唔熟中間, 佢結婚佢會請你, 咁係咪代表我結婚我又要請番佢呢? 但其實, 實在又一年只見一次喎! 我唔想比人覺得我係咪都炸, 所以先要想想同果個人係咪真係咁熟, 會唔會令對方覺得我無厘頭都炸人. 但又有啲人(同事), 又係熟同唔熟之間, 工作上有點點接觸(因為我係admin, 所以其實個個都會接觸), 但又未熟到好似同team咁熟, 咁我請得佢同team其他的人, 唔請佢, 佢又會唔會覺得我唔比面佢呢?
無奈同失落是有一些朋友, 半年前知道你結婚的時候係極度開心, 實牙實齒咁話一定到, 依家confirm佢係咪嚟, 佢就同你講唔好意思, 有事做, 嚟唔到. 又有啲係一早講定會儲定錢飲你果餐, 依家就同我講什麼男朋友唔放人.
 
呢個時候, 除了笑笑口話唔緊要工作要緊, 嘻嘻嘻, 唔咪呀嘛唔放人? 之後, 就已經唔知可以再講咩了.
算啦算啦!!! 我真係唔知可以做咩lu, 或者係我諗多咗啫.

沒有留言:

張貼留言