2010年9月17日 星期五

過大禮 ~~ 秋後算賬

擒日都唔知發生咩事, 無啦啦好似做咩都錯, 講咩都錯咁!
先講朝早先. 佢無啦啦星期三先講話星期四請假搬嘢. 咁我就梗係幫唔到啦. 咁佢响msn講"唉, 一個人搬嘢好辛苦"之類, 我答"咁你小心啲啦!" 跟住佢就嬲嘞, 話我冷淡. 其實佢想我答"咁你要唔要我請假幫你呀?" 我只不過答唔啱, 佢就嬲咗我一日. 我lunch打比佢, 放工打比佢, 佢的語氣態度都好差. 究竟"咁你小心啲啦" 係咪真係咁冷淡呢?
咁到咗夜晚, 我都無打比佢, 佢亦無打比我, 我努力地在編坐位, 佢無啦啦就msn, 第一句就話"究竟有無人同你講大舅褲係咩情況比的", 我話唔知, 阿媽話要咪要囉! 然後又講了好多嘢, 我話都過完了, 做啱做錯, 都算啦! 佢都係要繼續講, 話咩我唔應該買白socks, 佢阿媽好唔高興. 我又真係唔明, 白色有咩問題? 第一, 星期日過大禮, 星期五先講要socks (無聽過人講女家要回socks囉, 問人都無人聽過囉), 咪嗱嗱臨去muji買; 第二, 唔送白色, 唔通黑色灰色藍色又好好咩, 白色, 我都仲可以話代表純潔, 黑色唔通講高貴, 藍色唔通講皇族呀? 我真係唔明. 最好送紅色, 到時咪又話紅了過去後無用, 著唔番. 人呢, 要挑剔起來, 係咩都可以挑.
都仲未完, 又話佢阿媽好不滿我哋啲利是只係比單封. 你自己都講你又識, 又知我哋唔識, 但又識得星期五打兩次電話來講過大禮果日要點點點, 又話會分好兩份, 等我哋容易回, 咁你又唔講埋要回兩封. 我哋拍拖咁耐, 都唔咪唔知我阿媽啲脾性啦, 佢一向乜都唔理架啦! 你哋要點, 你哋想點, 我哋咪照跟, 你無講, 我又點知你哋想點啫.
最重要的問題係, 都過完啦! 仲講嚟做咩?! 跟住我同個friend爆晒粗咁呻(我係完全唔講粗口的人), 佢講了一句"乜唔咪好仔兩頭瞞咩, 佢做咩講比你聽?" 我都唔知答咩, 咪就係一句"人蠢囉!" 成日以為自己好有智慧, 呢啲時候咪睇到佢幾有智慧囉! 我阿媽對個過大禮都有啲說話, 話佢哋過少了好重要的龍鳳餅, 又話佢哋唔識做, 只係買得一盒餅, 又無拎啲西餅. 除了龍鳳餅, 其他都可以算係挑剔. 但我阿媽次次提完都話算啦, 仲千叮萬囑我唔好同男朋友講番, 所以我一路都無提.
唉....擒晚成晚都好嬲, 好彩食定安眠藥打底先瞓得到, 今朝起身又再嬲過, 仲越諗越嬲呀!!!

沒有留言:

張貼留言