2010年9月24日 星期五

中式囍帖 ~ 二號

因為想比海膽一啲idea我的二號中式囍帖係咩樣子, 所以就同佢影張相, post埋上來.又順手講埋個故事.

 
 
 
事原酒店送的帖超唔掂,所以決定出去印, 幸運加感恩地响金都搞到張獨一無二的10101010帖, 滿心歡喜準備過大禮後派帖, 怎知, 男家無啦啦話唔夠帖, 因為未來奶奶一個人要了八圍(原本每家十圍), 男朋友又要六圍, 突然多咁多人, 梗係唔夠帖. 好彩果時都問酒店攞咗50張肉酸帖來整英文版比我幾個鬼老闆, 於是便唯有犧牲我啲親戚同媽媽的朋友, 要佢哋收肉酸帖囉! 便嗱嗱聲DIY裡面張紙. 响公司找到一叠有紋的靚紙, 一印出來, 又OK喎! 跟住便大量製作. 其實張肉酸帖, 攞個實物回來睇到後, 其實都唔咪咁差. 比啲長輩級, 我相信佢哋會更鍾意, 因為紅噹噹嘛!

不過比男家咁搞一搞, 我派帖都派得好煩, 因為同一GROUP人, 無理由有紅有白, 啲人問又要解釋, 真係攞嚟搞, 比佢哋玩死.

好, 比大家睇下我DIY果張紙先...

沒有留言:

張貼留言