2010年9月17日 星期五

結婚最煩的一部份開始了

開始搞結婚, 已經好多人話最難, 最多爭拗的時候, 係編坐位的時候. 而我, 已經進入了呢個時候.
過去兩晚, 阿媽都好努力打電話問啲人嚟唔嚟飲, 我都好appreciate. 咁我亦好努力編下啲坐位. 擒晚編到佢果兩三圍, 就出事. 有一圍砌好了十人, 叫佢比多兩個名, 佢答我"唔知"! 吓...我話你唔可以答唔知, 你點都要比兩個名我, 唔通我呢圍開十人呀? 問有邊個同呢個十人都係熟, 佢就講四五個名出來.... 然後佢又坐埋一面寫名, 其中有一個其實confirm了唔嚟, 佢都寫, 我話, 佢唔嚟就唔駛寫啦! 我差啲想講埋"要唔要放三隻杯三對筷子公奉佢呀?!!"
跟住我問佢女主家席要點, 哥哥同阿嫂係咪可以唔一定坐女主家席, 咁阿嫂可以同佢阿爸阿媽坐(即係我阿媽的姻親老爺奶奶), 佢又話唔咪, 哥哥阿嫂兩要坐主家席, 我咪話, 咁姻親兩老咪悶到發呆. 我又以為都係男主家席重要啲, 女主家席是但咪得囉, 咁咪等阿媽同阿爸(離咗婚)和阿麻唔駛一齊坐囉! 佢又話唔咪....噢...ok, 原來你哋可以一齊坐, 食得落飯. ok, 咁由得你哋.
跟住又編下啲朋友舊同學同事, 全部都絕對唔會fit成圍, 實有多有少, 每圍都差一兩個, 都唔知點好. 好似一班美國識的回歸朋友, 剛好十個, 咁另外果兩個位點好呢?我邊度會無啦啦會識兩個咩group都唔咪既人呢?
都係果句, 有得再揀, 我會揀旅行結婚. 邊個都無面比.

沒有留言:

張貼留言