2010年9月23日 星期四

爛面

唉...大約兩星期前先話我的皮膚從未如此嫩滑過, 真係烏鴉口到不得了.
 
兩個星期前, 無啦啦狂出細細粒果啲油脂粒, 係一唧就無咗但留番個紅印果啲粒粒, 係多到可以係十幾粒喎! 都唔知想點. 咁咪走去做facial度問囉! 佢哋都好緊張, 即刻同我做了個舒緩面模, 咁就好咗少少, 但呢兩個星期, 都仲係keep住每天都有幾粒, 有時又十幾粒咁出囉, 未有一日好過.
 
初部估計, 應該係瞓覺問題, 因為呢兩個星期真係瞓得唔好, 個人亦都好燥. 開始出粒粒果兩日, 的確同老闆開戰了三場, 係每天一場, 然後就過大禮的煩事, 同秋後算賬的氣憤, 結果咪搞成咁囉!! 所以剛剛呢個星期, 我都要出絕招去迫自己瞓. 我知大家睇到, 一定會叫我唔好, 不過真係無辦法. 呢個絕招就係食安眠藥. 食咗果幾晚, 都叫做瞓得到, 個人精神少少, 面色亦都好少少. 但擒晚...又因為公司的事, 搞到我條氣頂住頂住, 食了半粒藥, 都係瞓唔到, 好想出去食埋咗半粒, 不過我叫自己唔好, 我實在唔想再加重份量. 好彩最後都瞓著了, 今朝仲可以瞓到9:30先起身(9:30對我來說係好叻了, 我平時週末不用返工, 都係7點幾8點起身, 係一隻公雞), 個人精神啲. 今晚target十點瞓. 希望皮膚可以快啲好番, 回復嫩滑!!
 
請大家為我祈禱啦!!

沒有留言:

張貼留言