2010年9月14日 星期二

過大禮 ~~ 完成篇

鬧到好不快的過大禮, 最後都平安地响12號完成.

上次因為未來奶奶想改日期, 鬧到不快, 她甚至說以後唔會再打電話比我, 怎知...星期五, 咪又係打嚟! 又係响我返緊工的時候打來, 話我知會過咩, 我哋又要回咩, 又無啦啦要我哋買多兩對socks, 表示甜甜蜜蜜喎! 好彩唔咪買蜜糖啫! 我好努力一邊做嘢, 一邊聽佢講嘢, 收線後, 其實只係記得要買socks, 到時執山啦!

星期日, 佢哋11:30上到來, 門鐘一响, 我就躲入房. 好無聊, 出面嘻嘻哈哈, 但我只係聽到, 又睇唔到, 無癮. 最頂癮係我阿媽交換禮物後, 竟然同男家的人話一齊去飲茶. 阿媽...你記唔記得你個女响房痴呆緊呀? 不過男朋友都醒目, 提醒我阿媽!!

上到來就見到呢堆嘢嘞...
 
 
 
 
左上角是冬菇, 瑤柱, 發菜, 飽魚, 餅咭同帖
右上角是水果藍
左下角是我的手飾, 好多, 有介子有耳鐶,有手鐲
右下角是唐餅
最後miss了的竟是一對"龍鳳餅"不過阿媽話算了, 唔好煩. 不過又真係幾奇, 末來奶奶好似咁緊張, 又點會漏了呢樣必備"龍鳳餅"呢?
anyways, 大約半個鐘, 佢哋走了. 我哋家便變身成工場
 
 
唉...最後陳家無啦啦要加四圍, 好靚的101010帖唔夠, 唯有將紅當當的逸東帖都攞嚟用, 比啲親戚同朋友. 我自己的朋友就用番101010帖, 但應該係唔夠. 有啲都係要搭紅帖.
經過一大個下午, 9成的帖都完成好. 特別嗚謝偉大的伴娘來幫我出手~~寫帖! 也感謝姨姨同佢個女上來湊熱鬧後也成入工場, 幫手入帖.
所有炸彈按裝完成, 隨時準備攻擊

沒有留言:

張貼留言