2011年1月3日 星期一

做人子女甚艱難

睇咗wingcsm的"左右做人難", 都覺得好有同感, 有時候, 都真係唔知點去處理同父母的關係.
我父母在我15歲左右就離咗婚. 佢哋離婚對我影响唔算大, 因為我果時係支持架! 我覺得佢哋係相處唔到的話, 分開總比每天在吵架好! 我哥哥中七的時候便去了美國, 一去就十多年, 回流後不夠一年便結婚, 所以基本上哥哥係無咩同媽媽住埋一齊的日子, 反而我就同媽媽相依為命.
他的父母, 也在他很小的時候離咗婚, 對他來說, 亦不算有大影响, 因為基本上, 他是很憎他老豆的. 他兩個家姐都嫁了十多年, 所以這十多年, 也是他跟媽媽相依為命.
兩位媽媽在同一天要同個仔同個女分開, 我同老公其實都好明白. 所以我哋都盡量每星期都會回家同佢哋食飯一次. 甚至連新婚第一個聖誕節, 我都提議同佢哋兩個上大陸, 等佢哋無咁悶.
咁25-27日都陪咗佢哋啦, 所以1月1日, 我就期望同老公可以去拍吓拖, 或者食餐好的. 果日我哋瞓都10點幾先起身, 最後亦搞到1點先出得門口, 之前都爭論了好耐去邊度做啲咩! 佢又唔講話要返去同佢阿媽飲茶(可能他其實都唔想), 跟住知我阿媽對眼有事, 又話不如返去睇我阿媽(吓...咁咪又無咗個假期...不孝), 最後我有個阿姨去我媽家睇相, 咁有人陪她, 我哋就走咗去西貢行, 食咗個要等好耐的西餐, 去同人哋啲狗玩下, 又去食咗個好好味車仔麵, 便回家行超巿. 見未肚餓, 我就去咗跑步, 跑完步就炒番31日晚剩的炒飯食. 咁就過了我們的1月1 日.
到1月2日, 星期日例牌要到奶奶家食飯. 我去到換好了拖鞋, 便入廚房叫奶奶啦. 佢的反應好冷淡. 當然我唔會理佢啦! 後來聽見老公走入去, 又氹, 又鍚, 先至好似好啲笑容, 但奶奶望我的眼神依然唔咪咁友善. 當然, 我繼續都係唔會理佢. 後來我問番老公, 原來奶奶嬲我哋1號無去同佢飲茶...... 點解1號要同佢飲茶呢? 同得佢飲茶, 我又要同我媽飲茶....上次我煮飯比奶奶食, 原本都唔打算比我媽知, 怎知我奶奶响大陸的時候, 同我媽傾開計, 竟然講咗出來(雖然我無交帶話唔講, 而亦都唔會咁交帶叫佢唔好講囉). 果吓我幾尷尬, 我媽跟住就响度話無食過我煮的一餐飯...唉...真係煩!
兩個阿媽都係要面對得番一個人住的日子, 所以我想公平啲, 如果每星期日都要返奶奶家食飯, 我都會要我老公同我一齊返我媽家食飯. 同埋其實啊, 我哋無真係每星期都返我媽家食飯, 因為星期日呢啲黃金檔期又比佢家霸了, 老公又話唔想星期五六都無埋, 咪唯有weekday返我媽家, 但有時候又真係有嘢做返唔到. 所以其實佢阿媽已經好得多了, 佢仲為咗我哋1號無去同佢飲茶而唔開心, 真係好難做啦! 我哋日日返工, 佢哋兩個都退休了, 我哋都想weekend同假期可以休息下同拍下拖啫, 可以體諒下嗎?
仲有一件事又好笑. 我老公好鍾意食臘腸同潤腸, 咁我媽對食要求係高啲, 所以佢會去啲食蛇的地方買, 所以我老公成日話我媽家煮的臘腸同潤腸好味. 又買比我煮比我老公食. 我奶奶就唔知點解好鍾意買美心臘腸券送比人, 又問我要唔要臘腸同潤腸帶返屋企, 我咪話我家有, 我媽咪買咗比我哋, 所以唔要. 跟住我就見佢面上一黑...唉...又唔開心, 好似覺得我只要我媽啲嘢唔要佢啲嘢. 大老啊...係你個仔唔鍾意食美心, 你都知, 點解仲要我哋攞美心臘腸同潤腸啫. 你明唔明...唔咪我唔想要, 係你個仔唔鍾意. 亦都係佢個仔同我講話唔想次次去親兩位母親大人家, 都要攞住一袋二袋回家, 好辛苦(因為我哋住得遠). 咁所以我咪一律咩都話唔要囉! 又面黑, 關我咩事啫! 最後為咗氹佢, 咪要了盒潤腸囉(仲有冬菇, 而我哋又係一袋二袋咁返家囉!

沒有留言:

張貼留言