2012年3月14日 星期三

公司 8 人

睇完BBduck的公司奇人異士, 我又諗起啲嘢.
我轉嚟新工都已經10個月了, 但真係熟的同事仍然係零個. 最多只可以講同我既上手熟啲, 佢轉了role, 但仲係坐我隔離, 所以隨時可以問佢嘢. 佢响公司做咗好耐, 所以知好多嘢, 同好多同事好熟. 佢有時都會同我講啲是非嘢, 但我唔會主動問.
 
我公司大, 人多, finance dept女人更多, 所以是非都多. 剛入閘, 我都已經立下心志做一個低調的人, 所以繼續我的帶飯習慣, 亦唔會坐响pantry同大家一齊食, 通常叮完飯就埋位睇電視食飯.
咁有一個早我一個月入閘既同事, 又係埋唔到堆, 咁就同其他都係新入閘的同事混熟, 我亦係佢目標之一. 當初都無乜嘢, 大家傾下公事, 佢又問下我一啲公司system上, 同policy上既嘢. 知既, 我都會同佢講, 而佢亦間中同我出去食. 但慢慢, 佢越講越多佢條team的人的是非, which 我係好唔鍾意, 咁講一次咪算囉, 但次次講, 間中又msg來申, 我就覺得禁唔鍾意, 咁你咪做囉! 都算, 現在成日得閒無事就send個msg來, 一開首就"just 88......." 然後就問我呢個人點, 果個人點, 公司係咪點....
 
我心諗, 其實佢知唔知我係咩位呢? 我做得EA, 做老闆既秘書, 的確我係會知好多嘢, 但我有我既工作操守, 我知, 但就算同佢幾熟, 都唔會同佢講, 真係唔該佢搞清楚. 再者, 次次嚟都just 88, 我真係好反感, 真係好想覆佢一句, " 8 乜 X 嘢呀?" 我又唔咪比佢响度做得耐, 我又唔咪比佢熟得人多, 我鬼知咁多人既嘢咩, 成日問我呢個點, 果個乜, 一來我唔知, 二來知我都唔會講人壞話囉. 好似最近有個同事要走, 佢又just 88, 問我有無聽過果個同事啲comment. 我係知, 亦係有聽過, 但人都走啦. 佢同人哋又無work relationship, 關佢 X 事咩. 所以我只係答佢, 無聽過, 同佢唔close, 但那"將走人" 對我好nice, 好helpful. 係咁, 就無再答佢.
呢排我已經好少同佢msg, 亦少咗同佢食飯. 連唯一的飯腳都無埋. 不過我真係唔想咁8 囉.

沒有留言:

張貼留言